וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרימייק שאף אחד לא ביקש: "קלולס" מקבל עיבוד טלוויזיוני חדש, אבל בתור דרמת מתח מחוספסת

19.10.2019 / 10:49

האתר "דדליין" מדווח כי אולפני CBS מפיקים עיבוד מודרני לקומדיית הנעורים הקלאסית של הניינטיז, אבל עם טוויסט ביזארי שמוגדר כ"'נערות רעות' פוגש את 'ריברדייל' פוגש קליפ של ליזו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"As if". אליסיה סילברסטון וסטייסי דאש, "קלולס" המקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קלולס", קלאסיקת הנעורים של שנות התשעים בכיכובן של אליסיה סילברסטון, סטייסי דאש, בריטני מרפי ופול ראד, מקבלת עיבוד טלוויזיוני מוזר, כך מדווח האתר "דדליין". סרטה של איימי הקרלינג מ-1995, שהתבסס בחופשיות על הספר "אמה" של ג'יין אוסטן, עקב אחר שר הורביץ', נערה עשירה שמקפידה לדאוג לחיי האהבה של חבריה לתיכון בלי לשים לב לאלה שלה. לעומת זאת, העיבוד ה"מחוספס" החדש - המתואר כ"'נערות רעות' פוגש את 'ריברדייל' פוגש קליפ של ליזו" - יעתיק את האירועים אל ימינו ויעמיד במרכזו את חברתה הטובה של שר. הוא יתאר מה קורה כשהנערה הפופולרית נעלמת, ואז מספר 2 שלה, דִי, נאלצת "להיכנס לנעלי האייר ג'ורדן של שר", כלומר להפוך לנערה הכי פופולרית בבית הספר. במקביל היא כמובן תנסה לחקור את היעלמות חברתה.

הסרט כבר זכה כבר בשנות התשעים לספין-אוף טלוויזיוני ששמר על רוחו של הסרט, ואפילו על כמה מהשחקנים, בהן סטייסי דאש, שגילמה את די המקורית, ודונלד פייזון ("סקראבס") שהיה בן זוגה. הסדרה ההיא שרדה עונות בטרם בוטלה. במקביל לגרסה הטלוויזיונית החדשה ישנו עיבוד קולנועי חדש המצוי אף הוא בתהליכי עבודה. על אף שגם הוא מעתיק את העלילה לימינו, הוא אמור לשמור על נאמנות גדולה יותר למקור.

הרימייק הטלוויזיוני החדש זוכה להתעניינות רבה ממספר גורמי שידור, בהם האכסניה המתבקשת לכך, רשת ה-CW, ש"ריברדייל" שלה הוא זה שהצית את גל החיקויים, בהם "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ועיבוד לקלאסיקת ספרי הבילוש לנוער "ננסי דרו".

  • עוד באותו נושא:
  • קלולס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully