וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרים קריוקי" מאיימת לתבוע את הוט

תכלת סמל

14.6.2005 / 13:35

החברה טוענת כי חברת הכבלים וכן חברת ענני תקשורת עושות שימוש בזכויות לא להן במסגרת שירות ה-V.O.D

אבי פטמן, מנכ"ל חברת "שרים קריוקי", שלח השבוע מכתב לחברות "הוט" ו"ענני תקשורת" בדרישה להפסיק את הקרנת שירי הקריוקי בשירות ה-V.O.d. לטענתו הזכויות לחומרים המשודרים שייכים לחברתו והם משודרים ללא אישורו ומהווים פגיעה בזכויותיו. פטמן אומר כי הוט, שהחלה להפעיל בתחילת השנה ערוץ V.O.D המאפשר הזמנת תכני קריוקי שונים, משדרת במסגרת זו פלייבקים שנלקחו ללא כל אישור מ'שרים קריוקי'. במכתב הדרישה שנשלח השבוע, טוענים עורכי דינו של פטמן כי "זואי אינטראקטיב", חברת בת של ענני תקשורת המפעילה גם את ערוץ הקריוקי, שידרה את הפלייבקים ללא אישור, שינתה את התכנים של שירי הקריוקי שלה ואף ניסתה לטשטש כל זאת על ידי שינוי סרטי הוידיאו המשמשים כרקע והחלפת הלוגו ללא ציון הקרדיט ל'שרים קריוקי'.

עוד נטען במכתב כי זואי פגעה גם בעבר בזכויותיה של 'שרים' בעקבות הסכם עליו חתמו שתי החברות בנוגע לערוץ הקריוקי (לא ערוצי ה-V.O.D המדוברים), במסגרתו העבירה שרים קריוקי לזואי שירים והאחרונה שילמה עבורם רק מקדמה ולא את כל התמורה המלאה. לטענתה של שרים קריוקי, ההסכם נחתם, בין היתר, כתוצאה מהטעיה ומחוסר תום לב במשא ומתן ועל כן הוא בטל. תביעה שהוגשה לבית המשפט דורשת הוצאת צו מניעה להפסקת שידורי החומרים האמורים.

אבי פטמן מסר כי "אני רואה בחומרה רבה את העובדה שרומסים את זכויותיי, בעיקר כשמדובר בחברות ידועות כמו "הוט" ו"ענני תקשורת", ואת העובדה שזואי עושה שימוש בלתי חוקי וחסר תום לב בשירי הקריוקי שהעברנו לה".

מהוט נמסר בתגובה לוואלה! כי "שרים קריוקי לא הגישה כל תביעה נגד HOT. בכל הנוגע לאפליקציית הקריוקי של "כוכב נולד" ב-V.O.D, אנו חתומים מול זואי אינטראקטיב, המספקת לנו את המוצר, ולא מול שרים קריוקי."

מנכ"ל זואי אינטראקטיב, אריאל באריל מסר בתגובה לוואלה! כי "טענותיו של מר פטמן הן טענות סרק חסרות בסיס. לזואי הזכות המלאה לעשות שימוש בשירים כפי שהיא עושה מכח הסכם חתום. פטמן הוא שמפר את ההסכם, מתעלם באופן מופגן מן המציאות ומתכחש להסכמים. כך הוא פעל גם כאשר הגיש תביעת סרק כנגד זואי אינטראקטיב. זואי משיבה על תביעה זו בימים אלו ומשוכנעת שבית המשפט ידחה את טענות הסרק, אנו מצטערים על התנהלותו של פטמן ונדע לעמוד על זכויותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully