וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפולה הפותחת

אוהד קונום

21.2.2006 / 12:22

אוהבי סקס פרוע ימצאו את האתר Double Dip'er מעורר תיאבון, אך מעט משעמם. אני שאלתי, אוהד קונום ענה לי

"היי, אני ונוס, ואתם כאן כדי לראות איך מתבצעת בי חדירה כפולה ואיך אני נדפקת בתחת". במונולוג כזה, פחות או יותר, נפתחים הסרטים באתר החדש והחם מבית היוצר של פרנצ'סקה לה, "Double Dip'er".

הקאסט תמיד זהה בהרכבו: שחקנית וכוכבת פורנו מקצועית וידועה למדי, שמשחקת קצת עם עצמה, מוצצת לשני הגברים לסירוגין ובו-זמנית, מוצצת לאחד בזמן שהשני בועל אותה, הם מתחלפים, בשלב מסוים הסקס נהיה אנאלי, ואז – במחצית הדרך לערך אל האורגזמה הגברית הכפולה – מתבצעת בה חדירה כפולה, כלומר סקס וגינאלי ואנאלי בו-זמנית, במיגוון תנוחות. בסופו של דבר נשלפים האברים ומתיזים את זרעם אל פיה הפתוח. בדרך כלל, היא בולעת.

הסקס כאן הארדקורי. השחקניות קולניות. חלקן (ובראשן אלישיה רודס, שהשמינה מאוד באחרונה) יודעות להשמיע גסויות בעת האקט. אחרות יצירתיות פחות, וצורחות "Oh yeah!" במשך דקות ארוכות. הסקס הוא הארדקורי. האתר חדש, והסרטים צולמו ממש באחרונה, וצולמו היטב. הצוות הראשוני כולל שועלות פורנו ותיקות כוונוס, לורן פניקס, אריאנה ג'ולי וקאטאלינה סאנשז, שלא נראתה זה זמן מה.

חובבי סוגת ה-DP (Double penetration) בהחלט ייהנו כאן מתוכן, שבשורה התחתונה בהחלט ניתן להגדירו כמחרמן. החדירה הכפולה מתבצעת כמעט בכל סרט בשלושת האופנים המקובלים (הבחורה על ארבע, או על הגב, או מוחזקת באוויר בין שני הבחורים). פה ושם, ישנה הבלחת ATM (ר"ת של Ass to mouth, תת-סוגה בסוגת האנאל שבה האיבר נשלף מעכוזה של שחקנית ומוחדר מיד לפיה, ללא כל ניגובים ושהיות מיותרות). אינני יודע מה היו העדפותיו המיניות של לורד סנדוויץ', ממציא הכריך, אבל אוהבי סקס פרוע ימצאו את האתר מעורר תיאבון.

ובכל זאת, אינני יכול להותיר את Double Dip'er (שבתרגום מילולי ניתן לכנותו בעברית "חדרו לה בכפולה") ללא מילת ביקורת. בעצם, יש לי שתיים.

ראשית, אתר זה הוא דוגמא קלאסית למחלה הפושה בעולם הפורנו, מחלת השטאנץ. הסרטונים דומים מדי זה לזה. בהיעדר סיפורי מסגרת, שיח המוסיף גיוון, או פעולות שונות, השוני היחיד הוא בזהות השחקנית. אחרי ארבעה סרטונים כבר מצאתי שאני מתייגע מעט. שנית, יש משהו מיושן וקצת לא נועז באתר המתמחה ב-DP, אך לא מוצא לנכון לשלב גם חדירות של שני איברים, בו-זמנית, לכוס או לתחת. פרקטיקה זו, שהייתה פעם נדירה מאוד, הופכת כיום רווחת יותר בפורנו ההארדקורי. דומני שיותר ויותר חובבי DP בהחלט מצפים כיום ל-DA (כלומר, Double Anal).

בשורה התחתונה, זה אתר טוב ומבטיח, שעם מעט שיפורים עשוי להפוך לאתר מצוין. כרגע הוא קרוב יותר לציון "זקפה מלאה" מאשר ל"זקפה חלקית".

ציון: זקפה מלאה
פורמטים: MPEG ו-WMV
בתשלום: כן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully