וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבימה הציג את קאסט "הלהקה"

מור שני

21.3.2006 / 13:43

התאטרון הלאומי סגר את ליהוק המיוזיקל המדובר של הקיץ, על פי הסרט המיתולוגי: מימון, מוקי, פיי גוטמן ואדיר מילר בפנים

"הלהקה", סרטם המצליח של אבי נשר ושרון הראל, יעלה בעיבוד למחזמר בתיאטרון ה"הבימה" בסוף מאי הקרוב, ובימים האחרונים השלים התיאטרון את תהליך הליהוק רוחש הבאזז.

לאחר תקופת אודישנים מפרכת של מספר חודשים, בה נבחנו למעלה מ-700 שחקנים, הוצג הבוקר הקאסט המלא. להלן עיקר התוצאות: שירי מימון תגלם את תפקידה של דפנה ארמוני כ"נעה", מוקי יגלם את דטנר, ויחליף את גידי גוב, אדיר מילר ייכנס לנעליו של טוביה צפיר ויגלם את אביב הבמאי, יעל דואני תחליף את חלי גולדברג ותגלם את אורלי, אורי אומנותי יגלם את דורון במקום יוני חן, ואמיר פיי גוטמן יגלם את דני ויחליף את ששי קשת.

אילן רונן, המנהל האומנותי של התיאטרון, אומר כי המחזה יישאר נאמן לסרט, ומפה הקאסטינג הדומה. כל משתתפי המחזה עברו לאחרונה סדנא של שלושה ימים עם רמי קליינשטיין, שיעשה את העיבוד והניהול המוזיקלי. את העיבוד לבמה תעשה ענת גוב, ואת הכוריאוגרפיה הרקדנית-שחקנית רננה רז.

יפצ'וק תשיר לנו סולו. בגוספל

המחזמר יביא את הפסקול המוכר, שהפך לקלאסיקה פלייליסטית בת 25 שנה: "בשמלה אדומה", "אילו ציפורים", "שלווה", "שיר לשלום" ועוד. במסיבת העיתונאים שהתקיימה הבוקר, הציג צוות השחקנים-זמרים-מגישים-דוגמנים את כמה מהעיבודים החדשים לשירים, בינם גרסת גוספל גרובית ל"ישנן בנות".

עוד מופיעים בצוות השחקנים, שחקנית "הבימה", עידית טפרסון (הזכורה מסדרת הקאלט "כן, מה?") בתפקיד שולה קצינת החינוך, אותה גילמה בסרט שרי צוריאל, המוזיקאית קרן פלס, תגלם את מיקי, ותחליף את לירון נירגד, עופר זוהר יהיה אלוף פיקוד מרכז, טל ירימי קצין במוצב, עודד יחזקאל יחליף את מאיר סוויסה ויהיה החייל החדש בזוקה.

קחו אוויר, זה ממשיך: שירלי נוב תחליף את גילת אנקורי ותגלם את שרי, אסתר רדא את גלי עטרי בתפקיד מלי, תומר טל את דובלה גליקמן בתפקיד מוטי, קרן רון את סמדר ברנר בפקיד יפצ'וק, עומר עיני את מנחם עיני בתפקיד בני רצון החייל, וטל בלכרוביץ' את עוזי אסנר בתפקיד מוני נגן האורגן.

הצוות נכנס לחזרה הראשונה היום בצהריים, ובכורת המחזה עתידה להתקיים במוצאי שבת, ה-27 במאי באולם רובינא של "הבימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully