וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר ספירס נתבע

6.4.2006 / 12:49

קווין פדרליין שכח לבקש רשות מאמן האייטיז, תומאס דולבי, כשסימפל שיר שלו

קווין פדרליין, מר ספירס בשבילכם, הולך לחטוף מכה חזקה על היד בניסיון הבכורה שלו לעשות קריירה מוזיקלית. תומאס דולבי, חלוץ הניו וייב מהאייטיז, המוכר לכם משיר הסופשבוע רגוע המקסים I Scare Myself, מתכוון לתבוע את פדרליין על הפרת זכויות יוצרים. פדרליין השתמש בלהיט אחר של דולבי, She Blinded Me With Science, בשיר האנטי-תקשורת שלו Americas Most Hated.

דולבי המעוצבן אמר ל-MTV: "אתה לא יכול פיסת מוזיקה ידועה ולהוסיף עליה את הראפ שלך ולא לשלם על זה. אם מישהו ישיר מילות שנאה על רקע המוזיקה שלי זה יהיה רק אני". למעשה פדרליין סימפל את המוזיקאי מוב דיפ שסימפל את דולבי, אבל הראשון ביקש רשות.

מעריץ של דולבי הפנה את תשומת ליבו לשיר. "תכננתי להעלים עין בהתחלה וביקשתי ממנו בנימוס להסיר את השיר מעמוד שלו באתר 'מיי ספייס', אבל אז גיליתי שהקליפ לשיר עלה בערוץ VH1 בשבוע שעבר. עכשיו זה כבר לא סתם שיר להורדה. זה בדיוק כמו שוונילה אייס עשה עם השיר של קווין ודיוויד בואי (Under Pressure), אבל ונילה אייס הוא עילוי יחסית לבחור הזה", מסביר דולבי.

מנהליו של קווין פדרליין לא מסרו תגובה בנושא, אבל השיר הוסר מהעמוד של "המוזיקאי". דולבי העביר את הטיפול בסוגיה לעורכי דינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully