וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש חתונות בפסטיבל הגאווה באילת

מור שני

20.4.2006 / 16:06

"אילת בגאווה" יקדיש השנה הרבה זמן למסיבות, אבל לא ישכח את המשפחות החד מיניות ואת ילדיהן. אה, ואת דנה אינטרנשיונל

פסטיבל "אילת בגאווה" החמישי יפתח בחודש הבא את אירועי הגאווה שיתחילו בעיר הדרומית ויסתיימו בתל אביב ביוני. מלבד אינספור המסיבות הוורודות והמצעד השנתי המסורתי שיתקיימו בעיר במסגרת הפסטיבל, יתמקדו הפעילויות גם בצדדים נוספים של חיי הקהילה ההומו-לסבית, ויציע פעילויות ושירותים גם למשפחות חד מיניות וילדיהן, שיימצא להם מקום של כבוד.

מסיבת הפתיחה של הפסטיבל תתקיים בדאנס בר באזור התעשייה בעיר, ותארח חמש חתונות חד מיניות, שיתחילו בכריתת הבריתות ויגמרו במסיבה ענקית.

הפסטיבל בן שלושת ימים, שיפתח ב-18 במאי, זוכה לתמיכה של גופים רבים, בהם עיריית אילת, משרד התיירות, אגודת ההומואים, הלסביות הבי והטראנס, ובחסות של חברת "ישראייר" ורשת מלונות "ישרוטל", שגם תארח חלק מאירועי הפסטיבל במלונותיה.

ילדים הם ברכה

מארגני הפסטיבל מוסרים כי בשנים האחרונות גדל מספר המשפחות החד מיניות בישראל, ורבות מהן רוצות לקחת חלק באירועי הגאווה. לכבודם הוחלט להציע השנה תכנית בידור גם לילדים של הומואים ולסביות ואף להציע שירותי שמרטפות. הילדים ייהנו מהפעלות והופעות שונות, ואף ישתתפו במצעד הגאווה עצמו, כשייסעו על משאית ילדים מיוחדת שתעוצב כגן ילדים עם משחקייה. שחר אלקיים, מפיק הפסטיבל אומר: "הילדים יובילו השנה את המצעד, כי אין ראויים מהם. הם המחר של כולנו... הם מייצגים את החופש לאהוב ואת הזכות להיות גאים בהוריהם ובמשפחותיהם".

כמו כן, במסגרת אירועי הפסטיבל יתקיים השנה כנס אקדמי בנושא תיירות גאה, ביוזמת האגודה, ובשיתוף משרד התיירות ואוניברסיטת בן גוריון בנגב ועיריית אילת. בכנס יעסקו במאפייני התייר ההומו-לסבי ויבחנו דרכים לפתח את ענף התיירות הגאה בישראל.

הזמרת דנה אינטרנשיונל תשתתף גם היא באירועים באילת. היא תופיע במסיבה המרכזית, שתתקיים בחוף הדקל בעיר, עם סינגל ראשון מאלבומה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully