וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הטרקטור ו"נולד לרקוד" ביום הסטודנט

מור שני

10.5.2006 / 15:25

להקת הרוק חובבת המחול, תעלה מופע מיוחד עם רונה לי ופרטוש באירוע שיתקיים מחר. גם היהודים, אביב גפן והדג נחש יהיו שם

במסגרת אירוע יום הסטודנט בתל אביב, יעלו להקת נקמת הטרקטור והרקדנים שי פרטוש ורונה לי שמעון, שכבר סיימו להתבקע ב"נולד לרקוד", מופע מוזיקה-מחול בשם "ספייס דאנס".

להקת נקמת הטרקטור כבר עבדה בעבר עם רקדנים, כאשר בשנת 1993 כתבה את המוזיקה למופע "אנפאזה" של אוהד נהרין ללהקת בת שבע ומאוחר יותר ליצירה "קיר". הרעיון ל"ספייס דאנס" הגיעה מפנייה של מארגני יום הסטודנט, שהציעו ללהקה לעלות מופע שמשלב מחול. בללי, שהספיק מאז אנפאזה לעבוד עם כוריאוגרפים נוספים, ביניהם נעה דר ("אינו אלא", 1996) ויסמין גודר ("קרם תות ואבק שריפה", 2005), החליט להזמין את שי פרטוש להופיע איתם, אחרי שהאחרון השתמש בשיר "אדון הסליחות" שלהם במסגרת "נולד לרקוד". את רונה לי הוא מכיר דרך הסוכן המשותף שלהם, אילן סלר. "החיבור שלנו למחול הוא נורא טבעי" אמר בללי לוואלה! תרבות, והוסיף: "זה חיבור שמקורו בחיפוש, באסתטיקה של הפרשנות שנותן המחול לצלילים שלנו".

על התוצר המוגמר אומר בללי: "הוא אלקטרוני, דיגיטלי במובן הספייסי. זה לא טראנסים של גואה. הטראנסים הם במובן הרוחני, עם ההקשר היהודי שאנחנו מתעסקים בו, במובן הזן". המופע, שאורכו 45 דקות, מכיל 20 דקות של מחול. גם הלהקה וגם שני הרקדנים מתבססים הרבה על אלתור וספונטניות שמונחים על ידי רעיונות מאחדים, או לפי בללי: "נושאים אלקטרוניים לסטנדרטים של הטרקטור". פרטוש ורונה לי ירקדו כל אחד סולו, ובסוף גם דואט.

המופע מצליח לעורר התעניינות רבה, במיוחד בימים של באז תקשורתי סביב כל צעד תימני, ובללי אומר כי ייתכן שיעלו את המופע גם אחרי יום הסטודנט, אם ההופעה מחר תהיה מוצלחת.

אביב גפן, הדג נחש וסקס בטוח

שני מופעים משותפים נוספים יעלו באירוע, שיתקיים מחר - אביב גפן עם אסף אמדורסקי, ודנה ברגר עם מטרופולין. עוד יופיעו באירוע: היהודים, הדג נחש, MC קרולינה עם פאנסט, רוקפור ואיזבו, ושי נובלמן. הדי.ג'יי ג'וש וויניק מארצות הברית יעלה לתקלט.

באירוע יפעלו כמה מתחמים במקביל. מתחם הקולנוע, יקרין את הסרטים "עטאש" ו"קרוב לבית", בהשתתפות הבמאים, וכן יקרין מרתון סרטי סטודנטים. בנוסף, יפעל מתחם אמנותי אלטרנטיבי שיארח הרכבים מוזיקליים צעירים, יריד אמנים, והצגות של הפקולטה לתיאטרון.

כמו כן יציע יום הסטודנט חוויה אינטראקטיבית עם "הקונדום הגדול במזרח התיכון". מונומנט הגומי באורך 8 מטרים, באדיבות משווקי דורקס בישראל, יכיל שחקנים הלבושים כזרעונים וישתעשעו עם הקהל, אבל רק בדרך בטוחה.

הכניסה לאירוע חופשית לסטודנטים ותעלה 30 שקלים למי שאינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully