וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קרוז נומרו אונו

16.6.2006 / 16:05

קרוז מופיע ראשון ברשימת הסלבס החזקים בעולם של המגזין "פורבס", המבוססת על הכנסות, חיפושים בגוגל והופעות בעיתונות

השחקן טום קרוז הוא הסלבריטאי החזק בעולם לפי הרשימה השנתית של המגזין "פורבס". קרוז הגיע למקום הראשון ברשימה, ועקף מתחרים כגון להקת ה"רולינג סטונס" ואופרה ווינפרי.

למרות המחלוקות בנוגע לאמונתו ב[[סיינטולוגיה]] ולרומן שלו עם [[קייטי הולמס]], ממנה נולדה לו זה עתה בת, הסרטים בהם כיכב [[טום קרוז]] בשנה האחרונה, "משימה בלתי אפשרית 3" ו"מלחמת העולמות", הכניסו לכיסו 67 מיליון דולר, והוא עדיין נחשב הכוכב מספר אחד של הוליווד.

דירוג הרשימה של המגזין מתבסס על ההכנסות של הכוכבים מיוני 2005 ועד יוני 2006, על מספר החיפושים בגוגל של שמותיהם, אזכורים שלהם בעיתונות, בטלוויזיה וברדיו ועל מספר ההופעות שלהם על השער של 26 מגזינים מובילים בארה"ב.

הרוקרים מלהקת ה"[[רולינג סטונס]]" זכו במדלית הכסף בזכות סיבוב ההופעות שלהם, אשר נשא את השם “A Bigger Bang" והכניס לכיסיהם 162 מיליון דולר. אחריהם מופיעה ברשימה [[אופרה ווינפרי]], שאימפריית התקשורת שלה רשמה השנה הכנסות של 225 מיליון דולר.

בסוכנות הידיעות AFP דווח, כי [[סטיבן שפילברג]] הוא בעל ההכנסות הגבוהות ביותר השנה, בשיעור של 332 מיליון דולר, בעוד כוכב הרדיו האוורד שטרן הרוויח 302 מיליון דולר. במאי סדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים" [[ג'ורג' לוקאס]] הרוויח בשנה האחרונה 235 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully