וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב: גל ביטולי אירועי תרבות

מור שני

16.7.2006 / 16:39

לפי הנחיית פיקוד העורף יבוטלו כל אירועי התרבות בחיפה והצפון. כפר המוזיקה של קוקה קולה ועיר הבירה בת"א - יידחו

לפי הנחיות פיקוד העורף יבוטלו (או יידחו) כל אירועי התרבות וכל ההתקהלויות המתוכננות בצפון הארץ, מחיפה ועד קו הגבול. ההנחייה תאכף על ידי משטרת ישראל, והיא תקפה לגבי כל התכנסות של יותר מ-49 אנשים.

מפיקי האירועים השונים יחליטו בימים הקרובים אם להעתיק את המופעים והכנסים למקומות אחרים במרכז ודרום הארץ, או לבטלם. הודעות מפורטות יימסרו בימים הקרובים.

בין ההופעות שלא יתקיימו בצפון נמצאת גם הופעותו של זיגי מארלי בחוף אכזיב. בימים אלו מחפשת ההפקה מחפשת מיקום חלופי להופעה. עם זאת, גורמים בהפקה מסרו לוואלה! תרבות כי לא סביר כי מארלי יבטל את הגעתו לארץ. זאת משום שאשתו כבר בדרכה לכאן, וצפויה לנחות מחר בבוקר.

אירועים מדרום לחיפה, כגון פסטיבל "לילות קיסריה" לא בוטלו בינתיים, וקיומם, נכון לעת עתה, תלוי בהחלטת המפיקים והאמנים המופיעים.

פסטיבל המחול בכרמיאל, הגדול והמגוון בפסטיבלי המחול המתקיימים בארץ יידחה לחוה"מ סוכות. הוא ייפתח ב-10 באוקטובר וייארך 3 ימים כבכל שנה.

מהפקת הפסטיבל נמסר לוואלה! תרבות כי טרם ידוע אם יתקיימו שינויים בתכנית הפסטיבל, בעקבות שינוי התאריך. באם יהיו כאלה, ידווח בהמשך.

כמו כן, פסטיבל ארמונות בחול בחיפה שנערך בחסות הסופר פארם נסגר היום לפי הוראות המשטרה.

וגם במרכז: רק אחרי הרגיעה

מלבד האירועים שהיו אמורים להתקיים בצפון, אירועים נוספים במרכז הארץ מבוטלים או נדחים בשל המצב הבטחוני, בהתאם למצב הרוח הלאומי, וגם בשל החשש כי ההפגזות יכולות להגיע גם לאזורי מרכז הארץ.

כפר המוזיקה של קוקה קולה בחוף ניצנים נדחה לעת עתה לסוף חודש אוגוסט. יתקיימו בו שלל הופעות מוזיקה במתחם ענק במשך שבוע וחצי. ההחלטה באה מהבנת המפיקים כי בימים של לחימה בכמה חזיתות, האירוע, המתקיים בקירוב לעזה, עלול להסתיים באסון.

כמו כן, חברת תנובה דוחה את הפעילות השיווקית שלה בחוף הים במכמורת, בינן הופעה חיה של הזמר מיכה שטרית שהייתה אמורה להתקיים ביום רביעי.

חברת טמפו הודיעה על דחיית אירועי פסטיבל גולדסטאר שהיו אמורים להתקיים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully