וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל ססובר: ארבעה ספרים ומחשבות על טלוויזיה

מור שני

17.8.2006 / 13:30

אחרי הפסקה בה למד פסיכולוגיה, השחקן מגשש את דרכו חזרה לקדמת המסך. בינתיים הוא כבר הספיק לכתוב חמישה ספרים

השחקן גיל ססובר מתחיל לחזור לעשייה הבידורית, אחרי הפסקה ארוכה בה הוא למד פסיכולוגיה. בימים אלו סיים כתיבת ארבעה ספרים קצרים, ואף מתחיל למצוא את דרכו בחזרה לטלוויזיה.

ספרו הראשון של ססובר -"בפעם הראשונה"- יצא לאור בשבוע הספר האחרון בהוצאת ידיעות אחרונות. הוא מספר בחרוזים על פעמים ראשונות של ילדים כמו הפעם הראשונ שיורד דם, הפעם הראשונה שדורכים על חילזון, וגם דברים אופטימיים יותר כמו הפעם הראשונה שנופלת שן.

ססובר הגיש להוצאת ידיעות עוד ארבעה ספרים קצרים, שנמצאים בשלבים שונים של הפקה. הארבעה האלה מיועדים לילדים ולנוער, אך ססובר מסר לוואלה! תרבות כי הוא "משתעשע ברעיון כתיבת רומן".

ססובר מספר: "הכתיבה בחרוזים מאד מושכת אותי. אני אוהב את המקצב, את הצליל. שלושה מהספרים כבר מוכנים לגמרי, ואחד בשלבי סיום. כמו כן התחלתי לכתוב ספר יותר רציני, ואני מניח שבקרוב אעשה גם משהו למבוגרים".

לעולם לא מאוחר ללילה מאוחר

בזמן ההפסקה מהשואו ביזנס הקים ססובר את חברת ההפקות והתוכן "רגש הפקות", ועסק בעבודה שמאחרוי הקלעים. עכשיו הוא מגשש גם את דרכו חזרה לקדמת המסך - לטלוויזיה, ואולי אפילו לקולנוע.

"פעם עשיתי פריים טיים, עשיתי כמעט הכל, ולא ראיתי לאן אני עוד יכול להתקדם, לכן החלטתי לקחת הפסקה", אמר ססובר, והוסיף: "יש כל מיני דיבורים על כל מיני דברים".

לוואלה! תרבות נודע כי ססובר מתכנן לעשות תכנית לייט נייט. בימים אלה הוא נפגש עם נציגי הערוצים השונים, בנסיון לגבש קונספט ראשוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully