וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו, מאיה ורפאל בגמר

25.8.2006 / 23:00

הנבחרת שתתמודד בגמר: אייזנברג ומירילא, שזכו במקום הראשון בחצאי הגמר, ורוטמן, שניצחה בשלב ה"ראש בראש"

נבחרת הגמר של כוכב נולד נקבעה הערב: ג'קו אייזנברג, רפאל מירילא ומאיה רוטמן. מירילא ניצח בחצי הגמר הראשון שהיה אתמול, אייזנברג ניצח בחצי הגמר השני הערב, ובשלב ה"ראש בראש" ניצחה רוטמן. הגמר יתקיים ב-7 בספטמבר בפארק הירקון בתל אביב, במסגרת מופע "ווליום תל אביב".

רוטמן וזהבית פסי הגיעו למקום השני בשני חצאי הגמר, ונאלצו להתמודד על הספייס השלישי בגמר, עם סולו ששרו במהלך העונה. רוטמן שרה את "אהבה אסורה" ופסי את "רעיה". רוטמן ניצחה, עם 63% מהקולות. השופטים העניקו גם הם את המקום הראשון לרוטמן - ניצחון גורף.

אייזנברג ניצח בגדול

הערב הגיע למקום הראשון ג'קו אייזנברג, שניצח בגדול - עם 68% מהקולות. גם השופטים השתגעו על ג'קו – ושלושה מהם – צביקה פיק, מרגול וריקי גל העניקו לו 500 נקודות, מלוא הנקודות שיכלו להעניק למתמודד.

למקום השלישי הגיע הערב מאור פיניה, ולכן לא ימשיך לגמר. אמש נשר מהתוכנית מישל גוריאשווילי.

אייזנברג שר הערב עם סימפונט רעננה את "האם להיות בך מאוהב" של אביב גפן, ועם להקת הבית ביצע את "גשם" של מאיר בנאי. הביצוע התזמורתי של פסי היה "הכניסיני תחת כנפך" בגרסה של ריטה, והסולו השני היה "אתה לי ארץ" של ירדנה ארזי. מאור פיניה ביצע עם הסימפונט את "אהבה בת 20" של יוסי בנאי ז"ל (וז'ק ברל), ועם להקת הבית את "הצל שלי ואני" של יהודה פוליקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully