וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפסינג

פיני אסקל

16.10.2006 / 12:04

פיני אסקל ביקר בערוץ הסקס ב-VOD, ומצא שם סרט פורנו מדובב לעברית. אבל הוא רגיל שמדברים אליו בגרמנית

כבר שנים שאני סובל מטראומת ילדות שחוזרת על עצמה בכל פעם שזה נוגע לסקס. זה הולך בערך ככה: טיפטיפון מפשיל את תחתוני החוטיני של טיפטיפ, מסובב אותה אל הקיר ומשרבב לעומתה את איבר מינו הנוקשה. קוקולה, אחותו הקטנה, מציצה דרך חור המנעול כשאחיה מסדר את היזיזה הבלונדינית שלו לתנוחת דוגי ומחדיר את ה... פיווו. אני מתעורר נוטף זיעה קרה. שימח אותי לדעת שהדיבוב הנגוע באינטונציה ילדותית ובמילים גסות של "השטן נכנס בגברת ג'ונס" (היי לייטס: "קדימה! יותר חזק! נו כבר, תזיין אותי!"), לא השפיע בסופו של דבר על הקטקטים, שהסתפקו בצהלותיו התמימות של טיפטיפון: "טיפטיפ, בואי נלך למצוא עלי זעתר למשחת הפלא של דוקטור דוקלין".

קטגוריית TOUCH ("ערוץ למבוגרים בלבד") ב-VOD של HOT, נישת הפורנו הנוחה למנויי הכבלים והאזיקים, אמורה לספק את עולמם החרמן של המבוגרים, כולל חבילת סרטים, סדרות ריאליטי ואפילו צילומים ביתיים. אין ספק שיש בכך דבר מבורך, ספרית וידאו כחולה וביתית שתעמיד לנו את החבילה בגאון. קטגוריה כזו הכרחית בעולם ישראלי מתוקן, שבו רוב הגברים כושלים במבחן ההתמצאות הסביבתית בלוח השידורים של הערוצים הגרמניים.

"השטן נכנס בגברת ג'ונס", הסרט החדש שעלה בקטגוריה, לקח קצת יותר מדי ברצינות את הרעיון של קהל יעד מדויק. מעבר לפניה למכנה המשותף של המבוכה מספריות הווידאו, או לניסיון לגלם ב-VOD את הקונספט של נוחות ונגישות, החליטו בערוץ שהדבר הבא הוא סרטים מדובבים לעברית, כאילו לא די לנו בפרסומות מחרמנות לאבקות כביסה. "השטן נכנס" (ביטוי כל כך נכלולי) הוא גרסת דיבוב לסרט אירוטי, משל היה הומאז' לסרטי ילדים בכיכובה של שפרירה זכאי (נאפו, תזיין אותי!). פדופילי? אפשר לומר.

אבל נתעלם מההחלטה ההזויה להפיק גרסת דיבוב, ונתמקד בציצים. הסרט זכה בשישה אוסקרים, ביניהם הסצנה הלסבית הטובה ביותר. מדובר בבחורה שעוברת מהפך: מבחורה ממושקפת שמזכירה יותר פשקוויל ממאה שערים מאשר את אנה ניקול סמית', היא מתהפכת ומשתוללת כמו חיה פצועה. האבסורד הוא ש"השטן נכנס" עוסק בשאלה האם סקס הוא דבר אסור: בשיאו, הדבר בא לידי ביטוי ברגעי מבוכה של גיבורת הדאבל-די ומשחקי מחבואים טיפשיים ומשוחקים בהגזמה כיאה לפורנו רך.

כאן עולה אנלוגיה בין הסרט לבין קטגורית הסקס ב-VOD. מדוע אפשר לצפות בערוץ רק בין השעות 22:00 עד 5:00 בבוקר? הרי בשביל זה בדיוק קיימת האופציה של קוד בקרת ההורים. ועוד לא דיברנו על האופציה שאנחנו זרגים עריריים שרוצים פורנו טוב גם בארבע אחר- הצהרים. ללא ספק, באג לא קטן. גם כאן, כמו ב"השטן נכנס", הסקס לא ממש מותר, לא ממש גלוי וברור – גם אם רכשת את זכות הכניסה לערוץ, ואתה אדם בוגר עם צריכת מין בריאה, הסקס שאתה מקבל הוא עדיין נחבא, מושתק, מביך, נעשה בחדרי חדרים ובחושך. וגו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully