וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרנדה לנשיא

עינב שיף

10.9.2009 / 7:58

הנשיא פרס אירח את הזמר חוליו איגלסיאס בלשכתו, החמיא לו על הופעתו והזמין אותו לקונצרט למען השלום עם אחינועם ניני ומירה עוואד

נשיא המדינה שמעון פרס אירח היום (ד') בלשכתו את הזמר חוליו איגלסיאס, אשר הגיע לישראל לשתי הופעות. השניים, אשר מכירים האחד את השני שנים רבות, שוחחו בנושאים שונים.

בין השאר, הציע פרס לאיגלסיאס בסיום הפגישה להוביל קונצרט למען השלום בירושלים. "אמנים יכולים להשפיע בימינו יותר מאשר פוליטיקאים", אמר פרס. "אתה זמר מוערך ואינני מחמיא לך סתם. יש לך יכולת להשפיע על אנשים ומסר של שלום יכול להגיע רחוק באזור שלנו". הנשיא הציע כשותפות למופע את אחינועם ניני למירה עוואד, נציגות ישראל באירוויזיון האחרון. מבית הנשיא נמסר כי איגלסיאס נענה ברצון לבקשה.

"אני עוקב אחריך זה שנים רבות", אמר איגלסיאס לפרס. "ראיתי אותך נאבק על דרך השלום גם בימים קשים ואני שמח ונהנה מאוד לראות את כל העם מקיף אותך היום באהבה גדולה". איגלסיאס אף אמר כי "הדבר הכי גדול בעבור אמן הוא לחזור ולהופיע במקום שהיה בו בעבר. בישראל התרגשתי כל כך מהחום ומההתרגשות שהעניק לי הקהל ואני תמיד שמח לחזור לכאן".

איגלסיאס הופיע שלשום מול כ-10,000 צופים בהיכל נוקיה בתל אביב והוא צפוי לעשות זאת שוב הערב (ה'). איגלסיאס בן ה-65 הוא הזמר הספרדי המצליח בכל הזמנים ואחד האהובים בישראל. במהלך חייו מכר מאות מיליוני תקליטים באנגלית ובספרדית. בנוסף, איגלסיאס הוא אביו של זמר הפופ המצליח אנריקה איגלסיאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully