וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי זי וביונסה הזוכים הגדולים בטקס ה-EMA

אריאל קריל

6.11.2009 / 0:52

הזוג המלכותי גרף 4 פרסים בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה. בר רפאלי העניקה פרס ליו 2 ונינט הוכתרה כמופע הישראלי של השנה אך לא זכתה לעלות לבמה המרכזית

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

הזוכה הגדולה בטקס ה-EMA, טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה שנערך הלילה (שלישי) בברלין, היא ללא ספק משפחת זי. שכן, עם סיום הטקס התברר שלסלון ביתם של ג'יי וביונסה, הזוג המלכותי של המוזיקה העולמית, יתווספו לא פחות מארבעה פסלונים עם שובם לניו יורק.

ביונסה, שאף ביצעה במהלך הטקס את שירה "Sweet Dreams", הוכתרה כזמרת הטובה ביותר לשנת 2009, שירה "היילו" זכה בפרס השיר הטוב ביותר והקליפ לשירה "Single Ladies (Put a Ring On It)" זכה בתואר הווידיאו הטוב ביותר. בעלה ג'יי זי, לעומת זאת, זכה בפרס המופע האורבני הטוב ביותר של השנה. בדברים שנשא עם הענקת הפרס, אמר הראפר המצליח: "אני מייחל לימים שבהם זה יהיה פשוט מוזיקה, לא מופע אורבני, ושישפטו אותי לצד הג'ונאס בראדרס".

בסיומו של הטקס, אותו הנחתה הזמרת קייטי פרי (שגם היתה מועמדת בקטגוריות זמרת השנה וקליפ השנה), הצטרף ג'יי זי ללהקת יו 2, שקיימה במהלכו הופעה בשער ברנדבורג לציון 20 שנה לנפילת החומה שהפרידה בין מערבה של הבירה הגרמנית למזרחה. הראפר האמריקאי שר עם הלהקה האירית את שירה "Sunday Bloody Sunday".

מוקדם יותר, זכתה יו 2 בפרס המופע החי הטוב ביותר של השנה שהוענק לה על ידי הדוגמנית הישראלית, בר רפאלי. רפאלי העניקה את הפרס – הראשון שהוענק בטקס – ביחד עם הזמר פיט וונטס. בונו, סולן הלהקה, הצהיר עם קבלת הפרס ש"לייב זה מה שהכי חשוב". "כשהיינו בני 16", סיפר, "ושמענו ברדיו שיר שאהבנו, תמיד ניסינו להבין אם הוא טוב גם בלייב". אדג', הגיטריסט של הלהקה, הוסיף שהלהקה חייבת לברלין את שירה "One", אותו הקליטה בעיר לפני 20 שנה כשעבדה על אלבומה "Achtung Baby".

ובעניין נינט

לצד רפאלי, הנציגה הישראלית הנוספת בטקס היתה הזמרת נינט טייב. טייב הוכתרה כמופע הישראלי הטוב ביותר של השנה, אך בניגוד לרפאלי לא זכתה לעלות לבמה המרכזית לאחר שלא העפילה לחמישייה הסופית שהתמודדה על פרס המופע האירופי הטוב ביותר.

בקטע ששודר רק בישראל, קיבלה טייב את פרס המופע הישראלי מידיו של כהן, אחד משני חברי הרכב ההיפ הופ הישראלי כהן@מושון. על אף שהענקת הפרס שודרה, כאמור, רק בישראל, עשו השניים מאמצים רבים לשוחח רק באנגלית. לאחר מכן, הוענק פרס המופע האירופי הטוב ביותר, עליו התמודדה נינט, להרכב הטורקי, maNga.

הזוכים הנוספים בתחרות היו להקת גרין דיי שלא רק פתחו את הטקס אלא אף זכו בתואר מופע הרוק הטוב ביותר. להרכב פלסיבו הוענק פרס המופע האלטרנטיבי של השנה ולליידי גאגא – פרס המופע החדש הטוב ביותר. אמינם הוכתר כזמר השנה ואילו הלהקה הגרמנית טוקיו הוטל זכתה בפרס הלהקה הטובה ביותר, לקול תשואותיו של הקהל המקומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully