וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין TIME בוחר בקותימאן

עינב שיף

16.11.2009 / 13:25

המגזין היוקרתי בחר בפרויקט "Thru-YOU" של המוזיקאי לאחד מ-50 ההמצאות הגדולות של 2009 והגדיר אותו "צורת אמנות חדשה לגמרי"

פרויקט “Thru-YOU" של קותימאן נבחר לאחד מ-50 ההמצאות הטובות ביותר של שנת 2009 על ידי המגזין היוקרתי TIME. המגזין הציג המצאות כמו חיסון נגד איידס, מכונית מירוץ העשויה משאריות מזון ועוד המצאות בולטות השנה מסביב לעולם וביניהם הפרויקט המוזיקלי הייחודי של קותימאן.

"זה לקח לקותימאן רק חודשיים לסיים את Thru-You, הפרויקט שהפך אותו לחלוץ מוזיקלי ולסלב אינטרנטי", כותב המגזין. "קותימאן לקח קליפים שהועלו ליו טיוב על ידי מוזיקאים חובבים ומיקסס אותם יחד (תופים, פסנתר, סינתי, ת'ראמין, קולות, מה שיכול היה למצוא) לכדי ג'ימג'ומי וידאו של פאנקיות מדהימה, ובתהליך הזה יצר צורת אמנות חדשה לגמרי, שמשלבת די.ג'יי, וידיאו מונטאז' ואמנות רדי מייד".

"חלק מהנגנים סתם משתטים", הוסיף המגזין. "חלקם אפילו לא כאלה טובים. מה שגורם לזה לעבוד הוא ההתלהבות הרעננה של הנגנים/זמרים, האפקט ההיפנוטי של הסימפולים בלופ, והגרוביות שמחזיקה את הכל יחד, כאילו זה נועד להיות כך".

כעת מבקש המגזין מגולשי האתר שלו הוא לדרג את ההמצאות הללו, כך שלקותימאן יש סיכוי להתברג במקום מוביל בין טילי נאסא והפינגווין הביוני. הלינק להצבעה נמצא בקישור המצורף.

  • עוד באותו נושא:
  • קותימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully