וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם למברט: "נסחפתי, אבל לא מתנצל"

עינב שיף

26.11.2009 / 9:35

הזמר התארח בתוכנית הבוקר של CBS, שהחליטה לצנזר את הנשיקה המדוברת ועוררה סערה בקרב ארגוני הומואים ולסביות בארצות הברית . החגיגה נמשכת

אדם למברט מודה כי נסחף בהופעתו בטקס פרסי ה-AMA ביום ראשון האחרון, כשנישק את אחד מהנגנים על הבמה ועורר סערה תקשורתית באמריקה. כוכב "אמריקן איידול 8" שאלבום הבכורה שלו נמכר מצוין בימים אלו, אמר בתוכנית הבוקר של רשת CBS כי למרות זאת, הוא מסרב להתנצל על מעשיו. "אני לא רואה שום דבר רע בזה", אמר למברט. "אני מבין כיצד אנשים נפגעו וזו לא הייתה כוונתי".

למברט חזר על הטענה כי הנושא מעורר סערה רק בשל היותו הומוסקסואל. "אם זו הייתה זמרת פופ שעושה את מה שעשיתי על הבמה, אני לא חושב שלא הייתה שערוריה שקרובה בעוצמתה למה שקרה", אמר למברט. "זה רק בגלל שאני הומו".

גם המופע ברשת CBS לא עבר בלי שערורייה משל עצמו. בתוכנית, בה התארח למברט עם אימו, הוקרנה הנשיקה מעוררת הסערה, עם טשטוש על שפתיהם של למברט והרקדן. המהלך עורר את זעמם של ארגוני הגאווה בארצות הברית, שטענו כי מדובר בצביעות של רשת CBS, שלא התביישה להקרין את הנשיקה של בריטני ספירס ומדונה ללא עריכה.

"ההחלטה של CBS מוכיחה את המוסר הכפול והמצער שמיושם על כל האמנים הגאים", נאמר בהודעה של ליגת ההומואים והלסביות נגד השמצה. CBS הגיבה וטענה כי "הנשיקה של מדונה מאד מוכרת והופיעה עשרות פעמים כולל בתוכניות בוקר. הנשיקה של אדם למברט היא כרגע נושא למחלוקת גדולה, לא קרובה למיצוי וייתכן שאף תכיל השלכות משפטיות", אמר דובר של הרשת, שהתייחס בכך לחקירת הרשות הפדרלית האחראית על תכנים ראויים בתקשורת האמריקאית, שתחקור את תקרית למברט וייתכן שתטיל קנס על רשת ABC.

גם בקהילה הגאה של ארצות הברית החלו לצוץ קולות מחאה נגד הופעתו של למברט. ג'ניפר ואנאסקו, עורכת האתר הנחשב gay.com365 טענה כי הופעתו של למברט פוגעת בקידום נושא הנישואים החד-מיניים בקרב אמריקאים מהזרם המרכזי. לטענתה, בעקבות הופעתו של למברט "אמריקאים רבים חושבים שחיי ההומואים נראים כמו המופע של למברט".

למרות הכל, השבוע הנוכחי מסתמן כשבוע מוצלח למדי של למברט, אשר עתיד למכור, על פי מקורות שונים בתעשיית האמריקאית ששוחחו עם אתר בילבורד, כמות מצוינת של 225,000 עותקים מאלבומו החדש, כשרק ליידי גאגא צפויה להתמקם מעליו וככל הנראה גם סוזן בויל.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם למברט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully