וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם רועי ריק והמדלי בנד ואסף אבידן והמוג'וז יופיעו ב-SXSW

עינב שיף

2.12.2009 / 9:50

אחרי אונילי וסוליקו, שני הרכבים ישראלים נוספים מצטרפים לאירוע הגדול של תעשיית המוזיקה האמריקאית שיתקיים במרץ באוסטין, טקסס

רועי ריק והמדלי בנד (בית קולקטיב) ואסף אבידן והמוג'וז יופיעו בפסטיבל ה-SXSW שיתקיים בחודש מרץ הקרוב באוסטין שבמדינת טקסס בארצות הברית. שני ההרכבים מצטרפים לאונילי וסוליקו, שיופיעו גם הם בפסטיבל היוקרתי, כפי שפורסם אתמול בוואלה! תרבות

"בניגוד לכל מיני הופעות דומות בעבר, הפעם לא נעזרנו בכל מיני אנשים שאמרו לנו לפנות אליהם בקשר לאפשרות להופיע בפסטיבל", אמר רועי ריק לוואלה!תרבות. "פשוט לא היה לנו זמן אז מילאנו טופס והיגשנו".

אתה מאמין שהמופע הזה באמת כל כך חשוב?

"זה מאוד מצחיק, אבל לפני שנה באמת הייתי נותן הכל כדי להתקבל, אבל הניסיון מלמד שהפסטיבל הזה הוא קשה במיוחד. לא רק שקשה להגיע אליו, אלא יש גם כל כך הרבה הופעות בכל ערב שהכל מאוד תלוי איפה שמים אותך".

ריק גילה כי הוא ולהקתו מחכים לאישור נוסף מהפסטיבל, הפעם לגבי הופעה של עידן רבינוביץ', חברו לקולקטיב. "החבר'ה מאוקרביל ריבר הבטיחו לעזור", סיפר ריק על הלהקה אותה חימם בהופעתם בישראל בספטמבר האחרון. "אנחנו למדנו מניסיון איך להביא אנשים והם, שנשארנו איתנו בקשר, הבטיחו לעזור מצד שני. הם באמת נורא נחמדים".

עד לנסיעה תקיים משפחת הקולקטיב סיבוב הופעות ארוך ברחבי הארץ: רועי ריק והמדלי בנד יופיעו במופע חגיגי בחנוכה ב-11 בדצמבר בלבונטין בת"א. ריק, רבינוביץ' וחברי הקולקטיב אף יפתחו את הופעתו של אסף אבידן והמוג'וז במועדון הביט בחיפה ב-21 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully