וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה ישראלים ברשימת מאה הדי ג'ייז הטובים של 2009

עינב שיף

10.12.2009 / 10:00

המגזין החשוב בתחום, DJ Mag, פרסם את הרשימה השנתית שלו ודירג את אינפקטד מאשרום במקום ה-12, כשאחריהם מופיעים גם עופר ניסים, אסטריקס, אסטרל פרוג'קשן, סקאזי ויהל

שישה יוצרי מוזיקה אלקטרונית ישראלים נכללים ברשימת מאה הדי ג'ייז הטובים של שנת 2009 שפרסם המגזין הנפוץ ביותר בתחום, DJ Mag, בגליון דצמבר האחרון שלו. למקום הגבוה ביותר הגיעו אינפקטד מאשרום, הרכב הטראנס הישראלי המצליח בעולם, שהידרדר שני מקומות מהרשימה של השנה שעברה והגיעה למקום ה-12 המכובד, מעל די ג'ייז כמו סאשה, ג'ון דיגוויד, קרל קוקס, דאפט פאנק ואפילו המנטור פול אוקנפולד, שבלייבל שלו הוציא ההרכב את אלבומו האחרון. בראיון שנתנו למגזין לרגל היבחרם, סיפרו אינפקטד כי הם עובדים בימים אלו על אלבום חדש, למרות הזמן הקצר שעבר מאז יצא אלבומם האחרון.

אחריהם ברשימה נמצא די ג'יי הטראנס עופר נסים, שרשם עליה מרשימה של שמונה מקומות למקום ה-43 ברשימה. בראיון למגזין סיפר ניסים כי השנה הצליח להרחיב את בסיס המעריצים שלו ולהופיע במקומות גדולים יותר. בעתיד מתכנן ניסים אלבום כפול עם הזמרת מיה סימן טוב וכן רמיקסים לכריסטינה אגילרה וברברה סטרייסנד.

במקום ה-55 עם נפילה של 12 מקומות נמצא די ג'יי אסטריקס (אבי שלמוב), שהתאושש השנה מניתוח גב. במקום ה-65 נמצאים אסטרל פרוג'קשן, עם עלייה של לא פחות מ-27 מקומות. הצמד הישראלי ביפר למגזין כי אלבומם העשירי נמצא בשלבים אחרונים של הפקה.

במקום ה-81 ברשימה נמצא סקאזי, עם עלייה של חמישה מקומות מהשנה שעברה. סקאזי סיפר כי אלבום חדש שלו ייצא בפברואר וישלב רוק וטראנס. ואילו די ג'יי יהל סוגר את הנציגות הישראלית ברשימה עם המקום ה-90, ירידה של 34 מקומות מהשנה שעברה, אבל עם הבטחה לאלבום חדש בתחילת 2010. המגזין אף פרסם את מאה המועדונים הטובים בעולם ודירג את האומן 17 בתל אביב במקום ה-84.

DJ Mag נוסד בשנת 1991 ומאז הפך למגזין המופץ בעשרות אלפי עותקים ובמספר שפות. המגזין מתמקד במוזיקה אלקטרונית ובתרבות המועדונים והפך לשם דבר בתחום, כשבכל שנה הוא מגדיר את מאה הדי ג'ייז הטובים של השנה. השנה, כבשנה שעברה, נבחר ארמין ון ביורן לדי ג'יי הטוב בעולם על פי המגזין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully