וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בריטני מרפי מתה משפעת החזירים

עינב שיף

22.12.2009 / 17:11

כלי תקשורת בארצות הברית ובאנגליה מדווחים כי השחקנית לקתה בדום לב בעקבות המחלה. תוצאות בדיקת הרעלים בגופה יגיעו בתוך שבועות

האם בריטני מרפי מתה כתוצאה משפעת החזירים? מקורות בהוליווד מדווחים כי ארבעה ימים לפני מותה פיתחה הכוכבת תסמיני שפעת ומקורות טוענים כי תרופות המרשם אותם נטלה מרפי היו נגד המחלה הקטלנית. "היא היתה בדיוק בקבוצת הגיל בה המחלה תוקפת", הסביר כתב הלוס אנג'לס טיימס בראיון לרדיו BBC. "היו לה בחילות והיא הקיאה לפני מותה. גם דום לב מקושר בדרך כלל לסוג הזה של השפעת".

ההערכות הגורסות כי השחקנית בת ה-32 מתה משפעת מתחזקות בעקבות מסקנת חוקר מקרי המוות המחוזי, שפסק כי לא מדובר במוות כתוצאה מסמים. נתיחת גופתה של מרפי הסתיימה הבוקר ותוצאות בדיקת הרעלים בגופה אמורות להתקבל בעוד כששה שבועות.

מרפי מתה ביום ראשון האחרון בבית החולים בלוס אנג'לס, אליו הובהלה לאחר שבעלה, התסריטאי סימון מונג'ק, הזעיק את שרותי ההצלה אל ביתם. הבוקר יצא מונג'ק בהצהרה ראשונה מאז מותה של אשתו ואמר ל- Access Hollywood כי עולמו חרב בעקבות מותה והודה כי היא לא חשה בטוב באותו היום. בנוסף, הודה מונג'ק לאשטון קוצ'ר על הדברים שכתב בחשבון הטוויטר שלו. מונג'ק צפוי לעבור תשאול במשטרת לוס אנג'לס להמשך חקירת מותה של מרפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully