וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווק ואמץ

אביטל לביא

5.1.2010 / 4:19

אימפוטנציה, ביסקסואליות, בגידות וקקי. כן, קקי. אלה הם הרגעים השערורייתיים שסיפקו לנו תכניות הריאליטי-שידוכים. ברכת חתונה מוקדמת לרווק החדש, גיא גיאור

בראד וומק שובר קונצנזוס ב"הרווק 11"

המתחרות ב"הרווק" לוקחות את עניין ההשתתפות בתכנית ברצינות תהומית ובציפייה לסיים את העונה עם יהלום על הקמיצה וחתונה הממומנת על ידי רשת ABC. שתי המועמדות הסופיות ב"הרווק 11", ג'ני וד'אנה, ציפו גם הן להיסחף על ידי בראד וומק, איש עסקים נהנתן. אבל בראד היה קצת יותר מציאותי, ובסך הכל הגיע לתכנית כדי לבדוק אופציה לקשר אינטימי. כמו שהוא הסביר לג'ני וד'אנה, שלתדהמת העולם משתיהן הוא נפרד בפרק הסיום, הוא לא יכול היה לשלוט בכך שפשוט לא התאהב. הבנות, לעומת זאת, לקחו את האפיזודה לכיוון של קונספירציה ורמאות. ד'אנה, כלבה לא קטנה, לקחה את זה רחוק יותר והפכה ל"רווקה 4", זרקה את ג'ייסון שהפך ל"רווק 13", ובסוף עוד העזה להתחרט ולבוא אליו על ארבע רגע לפני שהוא מחליט על בחירת ליבו, כדי להגיד לו שהיא עשתה את טעות חייה. מיותר לומר שהיא נשארה לבד בסוף.

איי דונט לאב ניו יורק. ב"טעם האהבה 1", "טעם האהבה 2", ו"I Love New York"

טיפאני "ניו יורק" פולארד היא הדמות הכי רווחית מסדרת “Flavor of Love” של VH1. בעונה הראשונה של הסדרה היא התחילה כשאר 20 הבימבוז שמתחרות על ליבו וארנקו של פלייבור פלייב, אבל די מהר הסתמנה כמועמדת עם נוכחות בולטת, ביטחון ויכולת לקרוע לכל אחת מהבנות את הצורה (במלים אחרות - היא בהמה גסה ורעה), ואיכשהו גם נגעה בליבו של פלייב, שהשאיר אותה עד פרק הגמר, בו היא לבסוף הודחה לטובת בחורה אחרת בתואנה שהיא יותר מדי בשביל פלייב. בעונה השנייה, חבורה חדשה לגמרי של זונות גטו הגיעו לתכנית, אבל היעדרותה של ניו יורק הורגשה ברייטינג, וזו הוחזרה למרוץ על יד ההפקה באמצע העונה. אבל גם בסיום העונה השנייה, פלייב בחר במישהי אחרת על פניה מאותה הסיבה. אחרי שספגה את שתי ההשפלות האלה, ניו יורק קיבלה סדרת ריאליטי משלה כשהפעם היא בעלת הכוח לבחור בין 20 גברים. רק שקארמה היא קארמה, וכשהגיע רגע האמת והיא בחרה בגבר שלה, גם הוא אמר לה שהיא לא מספיק טובה בשבילו.

ג'ייסון נפרד ממליסה ב"הרווק 13" ומבקש ממולי, בחירתו השנייה, לחזור אליו

הרווק ג'ייסון מסניק התאהב גם במליסה וגם במולי. מליסה היא בדיוק הטיפוס שאיתו הוא תמיד ראה את עצמו מתחתן - בחורה פלפלית, משפחתית, רזה, ודומה להפליא לד'אנה, שריסקה לו את הלב כשזנחה אותו לטובת ג'סי בגמר של "הרווקה 4". אבל עם מולי תמיד היה לו קשר מיוחד. כשהוא הודיע למולי בפרק הגמר שהוא בחר להישאר עם מליסה, היא אמרה לו בביטחון מלא: "עשית את טעות חייך. אתה תראה". בפרק האיחוד, ג'ייסון הוכיח את צדקתה. המנחה כריס האריסון כינס את ג'ייסון ומליסה לשיחה מסכמת על יחסיהם, מה שנגמר בכך שג'ייסון זרק את מליסה מול המצלמות ושאר העולם, מעשה כל כך מכאיב שדרדר אותה להשתתף בעונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים" האמריקאית. עשר דקות אחר כך, הגיעה לאולפן מולי שבורת הלב, חודשיים לאחר שג'ייסון נפרד ממנה, וזה ביקש ממנה לחזור אליו. היא הסכימה, באופן מתוקשר, והיום הם מאורסים. באופן מתוקשר.

ג'ייסון ומולי "הרווק". imdb
סיבוב שני עם מולי/imdb

ניו יורק חוטפת טעם של אהבה בפנים, ב"טעם האהבה 1"

אחרי כמה פרקים ראשונים של סריקת השטח וביסוס מעמדה כמועמדת פייבוריטית של פלייב, ניו יורק התחילה, ממש כמו בג'ונגל שהיא כנראה חונכה בו, לסמן את הטריטוריה. לפתוח ג'ורה, לדחוף, לשרוט ולהרביץ לכל מי שעברה בדרכה. ברוק "פאמפקין" תומפסון, הזבל הלבן שבחבורה, הודחה מהתכנית באמצע העונה, ובעודה נפרדת מהבנות, ניו יורק נעמדה במרכז החדר כדי לקלל אותה. פאמפקין לא היססה, והעיפה לניו יורק מוחטה עסיסית לפנים. עד היום, הרגע הזה נחשב לחוד החנית של הז'אנר.

לאד לא עומד ב"הרווקה 5"

אלוהים ישמור את הפריים טיים של ABC. ג'יליאן האריס הרווקה הגיעה עם אחד המועמדים המובילים שלה, אד סווידרסקי, לרגע הנכסף של סוויטת הפנטזיה בהוואי. הסצנה, שהייתה אמורה להיות לוהטת אבל בסך הכל השאירה אותנו עם טעם רע של משיחות שמן עיסוי על יותר מדי עור חשוף שלא רצינו לראות, הגיעה לשיא, כביכול, כשהאורות כבו והזוג נשאר לבדו לבצע את מעשה האהבהבים. ואז, האור נדלק, ובתוך החדר היו שכובים להם ג'יליאן ואד על המיטה, כשהם מנסים להתמודד עם מציאות חדשה. אד סווידרסקי נשאר עם אין-אונו בידו, מול כל העולם, ובכך הוכיח שיש עוד סיבה טובה לא להשתתף בתכנית ריאליטי.

טילה טקילה מקבלת בומרנג ב"שוט של אהבה"

כל העניין ב"שוט של אהבה" הוא לאפשר לטילה טקילה להתמודד עם הבלבול המיני שלה בכך שהיא תבחר בין 15 בחורים ו- 15 בחורות, והמועמד/ת הסופי/ת שת/יבחר יהיה/תהיה, כפי הנראה, מה שישקף על העדפתה המינית הטהורה. בסיום העונה הראשונה טילה בחרה בבובי, ששבר את ליבה ופינה את הדרך לעונה 2, שבה עוד 15 בחורים מול 15 בחורות ניסו להתחרות על ליבה הביסקסואלי של הטקילה. בסוף העונה השנייה היא עשתה את המעשה הנועז ובחרה באישה, כריסטי. רק שזו אמרה לה מיד לאחר מכן, שהיא לא בטוחה שהיא מספיק לסבית בשביל להיכנס למערכת יחסים עם אישה.

מרים מרימה את החצאית ב"There's Something About Miriam"

מדובר בתכנית ריאליטי בריטית מ- 2004 שלא צלחה יותר מדי. מרים, בחורה לטינית (ומכך יוצא – אקזוטית), אמורה הייתה לבחור בין שישה גברים שמנסים למשוך את תשומת לבה. המנצח, כך הוכרז, יקבל פרס כספי בסך 10 אלפים ליש"ט, וגם את חיבתה של מרים, שרק בפרק הסיום נזכרה לספר למנצח, מול שאר הבחורים, שהיא למעשה גבר. טרנס ג'נדרית יש לומר. לדייט שלאחר טקס הסיום, הבחור כבר לא ממש הסכים לצאת איתה.

התאומות איקי בוחרות בטרוור, ב"שוט כפול של אהבה"

ספין-אופים לריאליטי מהסוג הכי טראשי הם הבטחה לכך שהקונספט הכי דוחה או חסר היגיון לתכנית יקבל גרסה עוד יותר דוחה וחסרת היגיון. כך בדיוק היה עם "שוט כפול של אהבה". הפעם לקחו לא ביסקסואלית אחת, אלא שתיים. ובמקרה הן תאומות זהות שגם מתלבשות אותו הדבר, קוראים להן ויקי וריקי, והן אמורות להכיר בו זמנית את כל 15 הבחורים והבחורות, עד שיישארו 2 סופיים, כשכל אחת מהן אמורה לבחור במועמד/ת הסופי/ת שהיא רוצה, ולראות אם הוא/היא רוצים אותה בחזרה. בניגוד גמור לכל מה שאנחנו יודעים על תכניות מציאות (שאין שמץ של מציאות, הכל מבוים וכולם יוצאים מנצחים), ויקי וריקי בחרו שתיהן בטרוור, שרצה להיות רק עם ויקי. ריקי, ביץ' די רצינית, לא הגיבה בפרגון לאחותה.

לוק מיי אייז ב"דאבל דייט"

זה לא היה הרגע הכי מזעזע ב"דאבל דייט", אבל משום מה נשאר כל כך חקוק בזיכרון הקולקטיבי של הצופים שהפך לחלק מהז'רגון של השנים האחרונות. כשבחורה לא מחכה עד הטלפון הראשון שאחרי הדייט בשביל לסיים את הקשר, כנראה שמשהו לא עובד. אבל יש אנשים שלא מבינים מסרים ובסיום הדייט, לאחר שהמלים הקשות כבר נאמרו, הבחור התעקש להסתכל לה ארוכות לתוך בעיניים. בעוד שזו עומדת לשחרר מהלוע את השרימפס, הוא אומר לה ברצינות תהומית: "לוק מיי אייז. וואט יו סי?" וכאן תמים שידורינו.

סאמת'ין משאירה הפתעה על הרצפה ב"טעם האהבה 2"

בסיום פרק הפתיחה של עונה 2 של "טעם האהבה", פלייב סיים את ההדחה בריטואל הרגיל; קיבוץ כל המתמודדות מסביבו, הרמת כוסית שמפניה, ושפיכת שמפניה על הרצפה עבור כל אלה שהודחו. הכוסות הורמו, האווירה הייתה חגיגית, אבל את השמחה קטע ריח חזק שפתאום הופיע בחדר. ההמון התפזר והבנות התחילו לעלות לקומה השנייה, כשאחת מהן נתקלה בגוש חרא על המדרגות. תוך דקה התברר שלסאמת'ין, אישה עבת בשר עם פה מלוכלך, יש קושי בשליטה על הסוגר האחורי, ולפני שהצליחה להגיע לבית השימוש, נפלטה לה ההפתעה הנפלאה הזאת. זה, ללא ספק, רגע שנרצה לראות גם בסלון של גיא גיאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully