וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוק שואו של ג'יי לנו: NBC מודה בכישלון?

עינב שיף

8.1.2010 / 12:49

הרייטינג הבינוני והביקורות הבעייתיות השפיעו גם על קברניטי הרשת שמתכננת מהפך קיצוני: לנו לרצועת הלילה ואובריאן יעבור לחצות. הרשת בתגובה: "לתוכנית של לנו יש בעיות"

אין מנוחה לתוכנית הטוק שואו של ג'יי לנו. דיווחים מארצות הברית מצביעים כי הבעיות של התוכנית, הכוללות רייטינג בינוני וביקורות לא מרשימות הביאו את הרשת המשדרת של לנו, NBC, להחליט על מהפך: לנו ישוב לרצועת הלילה, הפעם בשעה 23:30 ואילו תוכנית הלילה של אובריאן תעבור לשעה חצות. ג'ימי פאלון יידחק לשעה אחת בלילה.

עם זאת, ההוליווד ריפורטר מדווח כי מהלך שכזה ייראה מביך למדי עבור הרשת, שספק אם תבצע אותו באופן קבוע. כרגע, ייתכן שהרשת תיעזר באולימפיאדת החורף שתחל בפברואר ותשודר ב-NBC, כדי לנסות את השיבוץ מחדש הזה, שאם יתבצע יביא את אובריאן לוותר על שם המותג "תוכנית הלילה".

באופן מפתיע, NBC לא רק שלא הכחישה את הדברים, אלא אף שחררה את ההצהרה הבאה: "לתוכנית של ג'יי לנו יש מספר בעיות בנושאים מסוימים. ג'יי וצוות התוכנית מחויבים לעבוד איתנו על מנת למצוא את הדרכים לשיפור התוכנית". לצד האמירה הזו, הביעה NBC מחויבות מלאה לקונאן אובריאן והודיעה כי מעמדו ברשת יציב למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully