וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "עקרות בית נואשות" לשעבר: "יוצר הסדרה תקף אותי"

עינב שיף

6.4.2010 / 8:48

ניקולט שרידן, שעזבה את הלהיט של ABC בעונתה החמישית, טוענת כי יוצרה מרק צ'רי תקף אותה בראשה, התנצל - ואז חיסל את דמותה בסדרה. ABC בתגובה: "הטענות נבדקו בעבר ונמצאו לא מבוססות"

סערה סביב "עקרות בית נואשות", מהסדרות הפופולריות בארצות הברית. כוכבת הסדרה לשעבר, ניקולט שרידן (ששיחקה את דמותה של אידי בריט), הגישה אמש (שלישי) תביעה בסך 20 מיליון דולר נגד יוצר הסדרה מרק צ'רי והרשת המשדרת אותה, ABC, בטענה כי צ'רי תקף אותה וחיסל את דמותה בסדרה לאחר שהתלוננה בפני מעסיקיה, שלא עשו דבר נגדו.

"אחרי שהיא התלוננה בפני מעסיקיה, צ'רי ארגן שדמותה בסדרה תחוסל וגרם לה להפסדי ענק ברווחים מידיים ועתידיים", טענו עורכי דינה של השחקנית, שדמותה בסדרה חוסלה בעונתה החמישית.

שרידן טוענת, כי באחד מימי הצילומים של הסדרה פנתה לצ'רי בשאלה הנוגעת לתסריט. בתגובה, לקח אותה צ'רי לצד וחבט בראשה באגרופו. לדברי עורכי דינה, התנהגותו של צ'רי הופנתה גם כלפי חברי צוות אחרים על הסט, כשבין השאר נשמע צ'רי אומר על טרי הטצ'ר, כוכבת הסדרה, "אני מקווה שמכונית תפגע בה והיא תמות".

צ'רי לא הגיב לפניות ההוליווד ריפורטר לתגובה על הדברים. מרשת ABC נמסר: "על אף שהתלונה לא הגיעה אלינו, טענות דומות נבדקו בעבר ונמצאו לא מבוססות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully