וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפופ הגדול בעולם, רק בן 16

עינב שיף

7.4.2010 / 14:42

ג'סטין ביבר רק בן 16, אבל הוא כבר על השער של המגזין People, במקום הראשון במצעדי המכירות בארצות הברית והופך כל מקום שהוא נמצא בו. צפו בקליפ שלו לשיר "Baby"

הליקון

(באדיבות הליקון)

ב-1 במרץ מלאו לג'סטין ביבר 16 אביבים. כשנולד, בשנת 1994, הוא בטח לא האמין שחודש אחרי יום הולדתו הוא יופיע על שער המגזין People עם התואר "כוכב הפופ הגדול בעולם". מי שמשתמש בטוויטר יודע שביבר מופיע בדרך קבע ברשימת ה-Trending Topic, כלומר הנושאים המצויצים ביותר ברשת החברתית הפופולרית.

בנוסף, ביבר מעורר היסטריה בכל מקום אליו הוא מגיע, מארצות הברית ועד ניו זילנד וסיבוב ההופעות שלו נוחל הצלחה עצומה בקרב בני נוער.

ביבר התפרסם כשהחל להעלות קטעי וידאו שצילם בעזרת אמו ליוטיוב. לאחר מכן אותר על ידי המנהל סקוטר בראון, שהביא אותו לחברת התקליטים דף ג'ם. מאז, הוציא ביבר את "My World" שעורר היסטריה ולאחרונה את "My World 2.0" שרק מביא עוד ועוד נערות צווחניות לאזורו, כפי שקרה בביקורו בקניון בלונג איילנד שכמעט הסתיים באסון.

כאן תוכלו לצפות בקליפ ל-"Baby", מתוך "My World 2.0", בו מתארח גם הראפר לודקריס. עד כה, ביבר נהנה לשתף פעולה עם כוכבי פופ גדולים כמו אשר. השאלה היא כמה זמן תישמר תדמית המאמי הלאומית שאימץ לעצמו ביבר ובקיצור - מתי יצוצו סיפורי המעריצות. בכל זאת, בן 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully