וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ה"שלוכים": קובי פרץ תובע בחזרה

עינב שיף

27.4.2010 / 20:32

הזמר הגיש תביעה בגין לשון הרע על סך 409,500 שקלים נגד הילד בן ה-13 שטען כי פרץ השתמש במילה "שלוכים" בבר המצווה שלו. עורך דין המשפחה: "לתבוע ילד בן 13 זו לא גבורה גדולה"

קובי פרץ הגיש היום (שלישי) תביעה לבית משפט השלום בעפולה בגין לשון הרע, פגיעה בשם הטוב וכן נזק בגין ביטולי הופעות נגד הילד בן ה-13 שטען כי פרץ כינה את באי בר המצווה שלו "שלוכים". לטענת פרץ, הדורש כפיצוי 409,500 שקלים, הפרשה גרמה לו נזק תדמיתי כבד, על אף שלטענתו כלל לא השתמש במילה הנחשבת למילת גנאי, אלא במילה "שלופים", שפירושה "אנשים יפים ויפות".

"לאחר שניתנה ההזדמנות למשפחת כהן (לה שייך הילד שהגיש את התביעה נגד פרץ - ע.ש) להסיר את תביעת הסרק והם סירבו, קובי פרץ נאלץ להגיש תביעה שכנד בגין לשון הרע וחלק מהנזקים כפי שגובשו", כך מסרה לוואלה! תרבות אשת יחסי הציבור של פרץ, שרית בירן.

הפרשה החלה לאחר שבחודש נובמבר הוזמן פרץ לבר המצווה של בן למשפחת כהן ובמהלך ההופעה נטען כי כינה את האורחים "שלוכים". פרץ השיב וטען כי מדובר במילה "שלופים". "מבחינתנו, לתבוע ילד בן 13 זו לא גבורה גדולה", אומר בתגובה עורך דינה של משפחת כהן, דב הירש. "זה על גבול המגוחך. המשפחה בכלל לא רצתה לתבוע, אבל בעפולה התחילו שמועות על הדברים שקובי אמר והם באו אליי מבויישים וביקשו עצה. כל עוד אין התנצלות, אנחנו ממשיכים בתביעה כרגיל וזה לשיקולו. יהיה הרבה יותר מכובד בשבילו אם פשוט יודה בטעות ויתנצל".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully