וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיל סקוט הרון לא ביטל את ההופעה מסיבות פוליטיות"

עינב שיף

5.5.2010 / 16:00

הופעתו של אמן הספוקן וורד בתל אביב בוטלה סופית, אך מנהלו אומר בשיחה מיוחדת עם וואלה! תרבות: "כולנו יודעים שהפלסטינים סובלים, אבל גיל רצה להגיע כדי לתת כוח לאנשים, לא לממשלות"

הופעתו של גיל סקוט הרון בתל אביב בוטלה באופן סופי. מפיקי המופע בישראל, ערן אריאלי מנרנג'ה הפקות וצח בר מקבוצת TABAC הודיעו כי הכסף יוחזר לרוכשי הכרטיסים. "לצערנו, האמן ומנהליו החליטו לא לקיים את ההופעה במועד שנקבע לה ולהורידה מלוח ההופעות המתוכננות, ובכך בחרו לאכזב את מאות רוכשי הכרטיסים", מסרו המפיקים."כל נסיונותינו לקבל הצהרה רשמית מהאמן ומנהליו לגבי סיבת הדחיה נכשלו".

עם זאת, וואלה! תרבות שוחחה עם מנהלו האישי של סקוט הרון, וולטר לורור, שהסביר את סיבת הביטול: "המופע לא בוטל מסיבות פוליטיות", הוא אומר. "היו סיבות רבות לביטול, ביניהן האפר הוולקני שגרם לבלגן בתאריכי ההופעות בסיבוב וכן טרגדיות אישיות הקשורות לחברי הלהקה. אנחנו מאד מקווים לקבוע מופע חדש בישראל בסתיו, או אחרי סתיו, נצטרך להסתכל בתאריכים ולבדוק את הנושא".

השמועות על הביטול החלו רק אחרי ההפגנה בלונדון סביב המופע. כיצד אתה מסביר את זה?

"אתם חייבים להבין: רק הוולקנו יצר עבורנו בעיות רבות אפילו להתחיל את הטור. כולם היו לחוצים מאד. גיל והלהקה גרים בצדדים שונים והיו בעיות תקשורת. בנוסף, גיל לא היה 10 שנים באירופה והיה במתח רב סביב הטור. ואז היתה ההפגנה בלונדון והתחיל מתח גדול בלהקה, שהיה יותר מדי עבור גיל"

כלומר הפוליטיקה כן השפיעה.

"הצענו למפיקים לקבוע מחדש ואם גיל לא היה רוצה להגיע – לא היינו עושים זאת. כולנו יודעים שהפלסטינים סובלים ושהעם הפלסטיני מנוצל על ידי פנאטים גם מהצד שלו וזה משחק בכדור מצד אחד לצד שני ושהאנשים בישראל ומפלסטין סובלים מפה ומשם. אבל הרעיון הוא שאמנים לא הולכים לישראל כדי להרוויח כסף, אלא כדי שיהיה להם את ההזדמנות לראות את המצב מקרוב וזה לתת כוח לאנשים, מכל צד, לגרום להם להבין שאנשים מחוץ מישראל נמצאים איתם ולא עם הממשלות. גיל הוא אדם כזה, רודף שלום שרוצה לתת כוח לאנשים ולכן הוא גם אמר לעיתונאי פלסטיני ששאל אותו, שהוא רוצה להופיע בישראל. המצב שנוצר פשוט לא אפשר את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully