וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי במיקום הבמה בהופעה של מטאליקה בישראל

עינב שיף

18.5.2010 / 9:00

הפקת המופע החליטה להציב את הבמה בצד המזרחי של אצטדיון רמת ורוכשי הכרטיסים ליציע זה יוכלו להחליפם בכרטיסים ליציע המערבי שהוכנו מראש

רגע לפני שמטאליקה להופעתה ב-22 במאי באצטדיון רמת גן, החליטו מפיקי המופע ומנהלי הלהקה על שינוי משמעותי במיקום הבמה באצטדיון: במקום להקימה בצדה הצפוני, כפי שתוכנן ופורסם בתחילה, תמוקם הבמה בצדו המזרחי, כשעל פי הפקת המופע "מהלך זה יקרב באופן משמעותי את קהל רוכשי הכרטיסים בדשא וביציע המערבי אל הבמה".

אלא שכעת ייאלצו רוכשי הכרטיסים ליציע המזרחי להחליף את כרטיסיהם במקומות חלופיים ביציע המערבי וכן על הדשא. משרד הכרטיסים הראשי של המופע, "לאן", נדרש לנושא וכרטיסים חלופיים הוכנו מראש לקוני הכרטיסים. לצורך כך, קופת "לאן" באצטדיון תיפתח כבר מיום ד', במהלך החג ורוכשי הכרטיסים מתבקשים להגיע למקום בהקדם בכדי להחליף את הכרטיסים שלהם.

בצד זאת, הולכות ונשלמות ההכנות למופע. מטוסי הלהקה וציוד הבמה הרב שלה יגיע במטוס מיוחד לקראת סוף השבוע ואילו חברי הלהקה יגיע ביום שבת, סמוך מאד למועד המופע ויעזבו את הארץ מיד לאחריו, להופעה הבאה שלהם שתתקיים בצרפת. למרות לוח הזמנים הצפוף, הלהקה תקיים מפגש מעריצים מצומצם זמן קצר לפני תחילת המופע, שנקבע לשעה 20:30. דלתות האצטדיון ייפתחו בשעה 17:30.

כך תבצעו את חילופי הכרטיסים

*כל מי שרכש כרטיסים ליציעים 9,10,11,12, יכול להחליף את הכרטיס שלו למיקומים הבאים: טבעת הכסף, או מקום ישיבה ביציעים המערביים , על פי בחירתו.

*כל מי שרכש לשערים 13-18: מקום הישיבה שלו יוחלף, ליציעים המערביים מול הבמה.

*להחלפת הכרטיסים ניתן לגשת לקופות איצטדיון רמת גן הצמודות לשער מס' 1, אשר ייפתחו ביום ד', משעה 10.00 בבוקר עד שעה 22.00. גם ביום חמישי יפתחו הקופות באותן שעות. ביום שישי יפתחו הקופות משעה 09.00 עד 16.00 וביום שבת, יום המופע, משעה 12.00 בצהרים. לא ניתן לבצע את ההחלפה בטלפון ולכן יש להגיע לקופות.

  • עוד באותו נושא:
  • מטאליקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully