וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאה להיות ישראלי"

עינב שיף

27.5.2010 / 8:19

רגע לפני שהוא עולה על הבמה באוסלו בתקווה להחזיר את האירוויזיון לירושלים, תפסנו את הראל סקעת לשיחה על ייצוג לאומי, קריירה אישית וגודל הבמה

הרגע הגדול של הראל סקעת מגיע הערב (חמישי): אחרי חצי שנה של הכנות, נציג ישראל באירוויזיון יעלה לחצי גמר התחרות, עם כוונה ברורה לעלות לגמר וגם שם לבלוט. "ברוך השם, אני נהנה כאן מאד עד עכשיו", אמר סקעת ערב התחרות לוואלה! תרבות בשיחה מאוסלו. "יש כאן אנשים שעוזרים לי בצורה מקצועית וטובה וזה מוריד ממני המון לחץ. המשלחת שיצאה איתי היא מאד כיפית ומשפיעה עליי לטובה, כך שאני פחות מתכנס בעצמי ומבלה יותר".

אבל סקעת לא מבלה יותר מדי. הזמר נמצא בלוח זמנים צפוף למדי בבירה הנורווגית, שכולל ביקורים וסיורים שאורגנו לו מראש, פגישות עם חברות תקליטים וכמובן – חזרות רבות לקראת ביצוע השיר "מילים" בתחרות. "הדבר שהכי ריגש אותי עד עכשיו היה הבמה", מגלה סקעת. "זו במה גדולה, אבל פחות מזו של השנה שעברה, שהיתה מוגזמת מדי לטעמי. אבל עם כל הגודל הזה, יש בה משהו מאד אינטימי, בגלל שהיא במת הופעות ולא במת טלוויזיה ואני מרגיש שם מאד בנוח".

אתה מתחיל להרגיש את כובד האירוע?

"אני עוד מאמין שזה יגיע. תראה, אני בהלם מהגודל של הדבר הזה. אפילו אני, שנמצא בהכנות כמה חודשים, מתחיל להבין כמה משמעותית התחרות הזו באירופה. ברגע שמגיעות חברות תקליטים ומדברות איתי, זה כבר מבחינתי משהו גדול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הדבר שהכי ריגש אותי עד עכשיו היה הבמה". סקעת מנסה את הבמה באוסלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתה רואה בתחרות הזו מקפצה אישית לקריירה או כמו שכולם מצפים - ייצוג לאומי?

"אני חושב שאמן שבסופו של דבר דואג לאיך שהוא ייצא ברמה האישית, עושה את הכי טוב למדינה. אנחנו כאנשים רוצים את הטוב ביותר בשביל עצמנו וברגע שאנחנו עושים את הזה – גם המדינה יוצאת נשכרת. בתור הראל, אני הכי גאה להיות ישראלי ויהודי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אגב ישראלי ויהודי, מצב ההסברה הבינלאומית שלנו לא מי יודע מה. בכמה עוינות אתה נתקל שם?

"אנשים שהיו ראשי משלחות אמרו לי שזו פעם ראשונה שהם לא נתקלים בשאלות פוליטיות, כולם בהלם מזה. שואלים אותי על השיר, שואלים עליי כבן אדם וזה מדהים כי לזה שאפתי".

חשבתי שתרצה דווקא לענות להם.

"תאמין לי, עדיף שלא ישאלו אותי, כי אני לא יודע לשתוק. זה נורא מפריע לי שיש עלינו ביקורת כזו ואני עונה מיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנשים שהיו ראשי משלחות אמרו לי שזו פעם ראשונה שהם לא נתקלים בשאלות פוליטיות". סקעת עם מעריצים באוסלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתה כבר לוקח את הגמר כמובן מאליו, או נזהר בהערכות?

"בוא נעבור פרה פרה. אני יודע שאני מדורג גבוה בסוכנויות, אבל אני לא מאמין בזה, ההערכות זזות כל הזמן – אתמול הייתי במקום הראשון, היום במקום השני. אני רק יכול להגיד שהאהבה שהשיר מקבל ביחס למה שחשבנו, היא מדהימה".

חצי גמר אירוויזיון 2010, הערב (חמישי), 22:00, ערוץ 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully