וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר סטון התנצל: "היהודים לא שולטים בתקשורת"

אייל דץ

27.7.2010 / 13:44

לאחר שטען שהשליטה של היהודים בתקשורת היא שגרמה לה להעניק פוקוס על השואה, התנצל הבמאי הוותיק ואמר: ”זו היתה הערה מגושמת”

אוליבר סטון מנסה למזער נזקים. לאחר שאתמול (שני) עורר הבמאי הוותיק סערה בעקבות ההתבטאויות שבהן טען בין היתר, כי העובדה שעיקר הפוקוס על אירועי התקופה מכוון דווקא על השואה נובעת "מהשליטה של היהודים בתקשורת", פרסם סטון התנצלות רשמית.

"אני מנסה לתת זווית רחבה יותר על טווח הזוועות שהגרמנים ביצעו כנגד אנשים רבים", ניסה סטון להסביר בהצהרה ששחרר לעיתונות. "פלטתי הערה אסוציאטיבית מגושמת על השואה ואני מצטער עליה ומתחרט. כמובן שהיהודים לא שולטים בתקשורת או בכל תעשייה אחרת. העובדה שהשואה היא עדיין נושא חשוב בימינו, נזקפת לזכות קואליציה רחבה של אנשים שעובדים קשה ושמחויבים לזיכרון של הזוועה - וזו היתה זוועה".

בראיון שפורסם בסאנדי טיימס ושעורר סערה הגן סטון על היטלר ועל נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, והתקומם נגד הלובי "החזק", לדבריו של היהודים באמריקה. כמו כן, חזר סטון על אמירתו מראיונות קודמים לפיה "היטלר היה פרנקנשטיין אבל היה גם ד"ר פרנקנשטיין".

הראיון עם סטון התקיים לרגל צאת הסדרה הדוקומנטרית החדשה שהפיק "The Secret History of The United States". שסוקרת בין היתר את אירועי התקופה מזווית שונה. לטענתו, "הסדרה תדאג לשים את היטלר ואת יוזף סטלין בקונטקסט הנכון". דבריו של סטון מצטרפים למספר נוסף של התבטאויות שנועדו לקדם את הפרויקט החדש. ב-11 בינואר הצית סטון, בן ה-63, סערה כשאמר כי "היטלר היה שעיר לעזאזל. הוא היה תוצר של מספר פעולות, זה עניין של סיבה ותולדה. אנשים בארצות הברית לא יודעים מה הקשר בין מלחמת העולם הראשונה לשנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully