וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ראשון לציון ה-23 יוצא לדרך

אייל דץ

23.8.2010 / 6:38

הפסטיבל שיתקיים בשבוע שבין ה-23 ל-30 בספטמבר יכלול עשרות מופעים ביניהם חגיגות יובל לתרנגולים, עשור לטריו מה קשור, תזמורת צה"ל יחד עם הראל סקעת ואייל גולן עם ישי לוי

איל גולן מארח את ישי לוי, חגיגות היובל לתרנגולים, עשור למה קשור, תזמורת צה"ל יחד עם הראל סקעת ושלום חנוך ומשה לוי מארחים את נינט הם רק חלק מהמופעים שיתקיימו בפסטיבל ראשון לציון ה-23. הפסטיבל, שיתקיים במוקדים שונים בעיר בשבוע שבין ה-23 ל-30 בספטמבר יכלול עשרות מופעים הכוללים שיתופי פעולה מוזיקליים מסקרנים.

בין ההפקות המיוחדות לפסטיבל ניתן למצוא את חגיגות 50 השנה להתרנגולים האגדית שבהן ייקחו חלק אלון אולארצ'יק, בום פם, בועז בנאי, רועי בר נתן, יותם ייני, שני כהן, הראל סקעת, אריאל פוליאקוב, קרן פלס, רונה קינן, שלומי שבן ועוד, כשבאירוע יוענק פרס מפעל חיים למייסדת ההרכב, נעמי פולני. כמו כן, אסתר עופרים תארח את יוני רכטר עם תזמורת ראשון לציון וישי לפידות יארח את כוכבי הזמר החסידי : יונתן רזאל, צמד רעים, הקינדרלעך, חיים יוסף שוואקי והחזן העולמי דב הנדלר.

עוד מופעים שיתקיימו בפסטיבל הם מופע חגיגי לציון עשור לשלישית מה קשור שבה יתארחו שלומי שבת, מוש בן ארי, דודו טסה, שלמה גרוניך, אהובה עוזרי ועוד. בנוסף, ייערך מופע מחווה לג'ו עמר, מפגש פסגה בין איל גולן לישי לוי באמפי הענק של ראשל"צ, מופע בכורה חדש לשמואל וילוז'ני ומופע מחווה ליוני רועה שבמהלכו הוא יארח את קובי אוז, אביבה אבידן, עידן יניב, אורי פיינמן, עומר אדם, שיר לוי ועוד. אלי יצפאן יציג בפסטיבל מופע בידור חדש, הראשון שלו לאחר המופעים המשותפים עם אייל גולן בנוקיה.

הפסטיבל ייארח גם שורת מופעים הרצים בהצלחה שיתארחו גם באירוע - חוה אלברשטיין עם הופעתה הקבועה, יהודה פוליקר עם המופע של אלבומו החדש ו"יציאה" הוותיק של שלום חנוך ומשה לוי - עם האורחת נינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully