וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית אלקבץ תקבל אות הוקרה בפסטיבל הסרטים בחיפה

אייל דץ

23.8.2010 / 15:21

האות יוענק לשחקנית והבמאית על תרומתה המיוחדת לקולנוע הישראלי. כמו כן, הוכרזו הסרטים שיתחרו במסגרות השונות של הפסטיבל, שיתקיים בחול המועד סוכות

עושים כבוד לדיווה של הקולנוע הישראלי: השחקנית והבמאית רונית אלקבץ תקבל אות הוקרה בטקס הפתיחה של פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-26 של חיפה. הפסטיבל יתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 23-30 בספטמבר. אלקבץ תקבל את האות על "תרומתה המיוחדת לקולנוע הישראלי". באותו מעמד יוענק גם אות הוקרה לקרן הקולנוע הישראלי המציינת 30 שנה לקיומה.

74 סרטים ישראליים חדשים ישתתפו השנה בפסטיבל. בתחרות הקולנוע העלילתי יתמודדו הסרטים: "איש ללא סלולארי" שביים סאמח זועבי; "בין השמשות" שביים אלון זינגמן; "התפרצות x " של איתן צור; "ז'טאם איי לאב יו טרמינל" של דני מנדקין; "מבול" של גיא נתיב; "ניקה" של ארנון צדוק; "סרק סרק" של חיים בוזגלו; ו-"שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" שביים ערן ריקליס.

בתחרות הקולנוע התיעודי יתמודדו הסרטים "אחד על אחד" של דורי ריבקין; "אשת החצר" של אמנון בנימין; "בגוף שלישי" של ארתור יעקובוב ושרון אטיאס; "בצאת ישראל..." של מני אליאס; "התליין" של נטעלי בראון ואביגיל שפרבר; "מבצע נפתלי" של ורד ירוחם ואורן רייך; "מירל'ה" של ורד ברמן; "נשות החמאס" של סוהא עראף; "עיישה" של אושרי חיון והילה כהן; "קצוות" של טל אביטן; "שבשבת אנושית" של דני ורטה; ו"שרון עמרני: זכרו את השם" שביימו יחדיו יאיר רוה, ניר ברגמן, דובר קוסאשווילי, יוסף סידר וגילי גאון, אישתו של עמרני שהיה במאי ותסריטאי מבטיח אך טבע למוות בים בשנת 2001 והוא בן 31 בלבד.

בתחרות לדרמות טלוויזיוניות יתמודדו הסדרות "אורח", "הצרות שלי עם נשים", "חיים אחרים", לנין באוקטובר", "נחמה" וחמץ". תחרויות נוספות שיתקיימו במסגרת הפסטיבל הן תחרות "זהות יהודית" , התחרות לסרטים קצרים ופסטיבל קולנוע צעיר - תחרות ארצית לסרטי תלמידים בוגרי מגמות התקשורת והקולנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully