וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנה גולבי זכתה ב"כוכב נולד"

אייל דץ

4.9.2010 / 23:30

לאחר שגברה על עידן עמדי, נבחרה דיאנה גולבי למנצחת הגדולה של העונה השמינית של התוכנית. המתמודד השלישי, אוהד שרגאי הודח בשלב המוקדם של הגמר

צילום מסך

(באדיבות קשת)

דיאנה גולבי היא המנצחת הגדולה של "כוכב נולד 8". היא ניצחה בגמר את עידן עמדי, לאחר שהפיינליסט השלישי אוהד שרגאי הודח בשלב המוקדם. השופטים היו מאוחדים בדעה שגולבי צריכה לזכות בגמר אולם כמעט כולם חשבו שהקהל יבחר דווקא בעמדי. זאת לאחר שבשלב המוקדם הם העניקו את מירב הקולות דווקא למתמודד שהצופים בבית בחרו להדיח - שרגאי.

גולבי, בת 18, נולדה במוסקבה וכיום היא מתגוררת בחולון. כבר בילדותה נחשבה לילדת פלא ואף הופיעה בתיאטרון מקומי בסנט פטרסבורג. היא שרה בגמר שני סולואים: "שביל הבריחה" של ריטה ו"עינייך" של מזי כהן.

דיאנה גולבי צביקה הדר גמר כוכב נולד 2010. עומר מירון
המנצחת הגדולה עם צביקה הדר, הערב ברגע הזכייה/עומר מירון

הגמר נפתח בביצוע משותף של שלושת הפיינליסטים לשיר האודישנים "עכשיו תורי" של מוש בן ארי, שאף הופיע עם השלושה רגע לפני ההדחה הראשונה. לאחר מכן, נפתח שלב הסולואים עם עמדי שביצע את שירו המפורסם של בועז שרעבי, "תני לי יד". השופטים - מרגלית צנעני, גל אוחובסקי, צדי צרפתי, דנה אינטרנשיונל ופבלו רוזנברג - היו חלוקים בנוגע לביצוע של עמדי. "שרת יפה אבל ההתרגשות שלך פגעה קצת בביצוע", אמר לו רוזנברג.

אחריו עלה שרגאי שביצע את השיר "יש בזה טעם" של דנה ברגר. כאן כבר היו השופטים הרבה יותר מאוחדים בדעותיהם והגדירו את הופעתו של שרגאי "מושלמת", "מהממת" ו- "הורסת". גולבי סגרה את השלב הראשון בתחרות עם ביצוע לשיר "עינייך" של מזי כהן. השופטים השתפכו מהביצוע של גולבי וצנעני אף הגדירה אותו "כביצוע הטוב ביותר הערב". בתום שלב הסולואים, החליטו השופטים, כאמור, לתת לשרגאי את מירב הקולות שלהם, לגולבי את המקום השני ולבסוף עמדי. הקהל בבית חשב דווקא אחרת ובחר להדיח את שרגאי ולסלול את הדרך לדו קרב ראש בראש של עמדי מול גולבי.

בשלב השני הופיע עמדי עם השיר "חלומות אחרים" שכתב והלחין מאיר בנאי. אחרי עמדי עלתה גולבי לבמה ושרה, כאמור, את "שביל הבריחה" של ריטה בביצוע מפתיע. "כשקולפליי פגשו את ריטה ואת U2" הגדיר זאת המנחה צביקה הדר. השניים ירדו אל אחורי הקלעים ולבמה עלתה זוכת "כוכב נולד 7" רוני דלומי וגנבה את ההצגה עם ביצוע אנרגטי במיוחד לסינגל "תן".

ביום רביעי נפתחה הצבעה לשלושת מתמודדי הגמר ונסגרה עם תחילת התוכנית הערב. הצבעה זו מהווה 10% מהשקלול הסופי שייקבע מי המנצח, כשפירוש הדבר ש-10% מהקולות אינם קשורים לביצועים של הפיינליסטים בגמר.

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully