וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: לינקין פארק בראש מצעד מכירות האלבומים

עינב שיף

22.9.2010 / 20:39

הרכב הנו-מטאל תפס את המקום הראשון בטבלת הבילבורד אחרי מאבק צמוד למדי עם אלבומו החדש של זמר האר אנ' בי טריי סונגז וגם: האם ג'סטין ביבר ייפרד לשלום מהטופ-10?

התוצאה הסופית היתה צפויה, אולם הקושי בדרך לשם הצליח להפתיע: לינקין פארק סיימה את השבוע הראשון לצאת אלבומה החדש, "A Thousand Suns" במקום הראשון בטבלת הבילבורד, עם מכירות של 241,000 עותקים - מספרים גבוהים ביחס לשפל שתקף את התעשייה בשבועות האחרונים. ההישג לתעשיה גדול עוד יותר, אם מתחשבים בכך שההרכב גבר ב-1,000 עותקים בלבד על אלבומו החדש של טריי סונגז, "Passion, Pain & Pleasure".

בכך, אם הכל יעבור בשלום, יזכה הציבור הישראלי בפחות מחודשיים לביקור של שלושה טופ-5 בבילבורד של השנה האחרונה: אוזי אוסבורן, שפתח מצוין עם "Scream", קורן, שנכנסו למקום השני עם אלבומם האחרון ולינקין פארק, שיופיעו בישראל בנובמבר.

נראה שרק אלבום חדש של אמינם יזיז את "Recovery" של אמינם מצמרת הטבלה: הראפר נמצא במקום השלישי השבוע, עם מכירות של 89,000 עותקים. במקום הרביעי בטבלה נמצא אלבומו החדש של זמר הקאנטרי ג'יימי ג'ונסון, שנמכר ב-63,000 עותקים. רוברט פלנט, סולן לד זפלין לשעבר, עדיין מוכר עם 49,000 עותקים ומקום חמישי לאלבומו החדש, "Band of Joy".

במקום השישי בטבלה נמצא האלבום החדש של וויזר, "Hurley", שנמכר ב-45,000 עותקים. האוסף החדש מסדרת NOW נמצא במקום השביעי עם 41,000 עותקים. "פלמינגו" של ברנדון פלאוורס מהקילרז נמכר ב-41,000 עותקים גם הוא.

הטבלה נסגרת עם "Teenage Dream" של קייטי פרי, שנמכר השבוע ב-40,000 עותקים ועם "My World 2.0" של ג'סטין ביבר, שקרוב זה זמן רב לצאת מהטופ-10, לאחר שנמכר השבוע ב-36,000 עותקים. למי שש לב, המקום הראשון בשבוע שעבר, שרה ברייליס, לא שרדה אפילו שבוע אחד בטופ-10, מה שמעיד על חולשת האלבומים שיצאו בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully