וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה בעקבות אחד: שחקנים ובמאים בוחרים את סרטי הילדות שלהם

26.10.2010 / 14:23

לקראת פסטיבל הילדים והנוער השישי, חוזרים במאי ושחקני ישראל לסרט הילדות שלהם. עם מי הזדהה אבי נשר ומה הסרט המושלם של מארק איווניר?

ערן ריקליס בחר את הסרט "אל סיד"

"בחירה מוזרה, אני יודע, אבל ילדות בבאר שבע דחפה אותי כל שבוע לקולנוע קרן המופלא עם המדרגות האין סופיות שהובילו לאולם הענקי בו אהבתי לבלות, ומשום מה, "אל סיד" של אנטוני מאן (במאי מוכשר) בכיכובם של צ'רלטון הסטון (ככל הנראה הגרוע בשחקני תבל) וסופיה לורן נחקק בזכרוני. אנחנו קראנו לו אלי הסייד והערצנו משום מה את הלוחם הספרדי. 'ההרפתקה הגדולה ביותר מזה אלף שנה' היה כתוב על הפוסטר - אז מי אני שאתווכח"

*סרטו של ערן ריקליס "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" מוצג בימים אלו ברחבי הארץ

אבי נשר רצה להיות אקדוחן מ"שבעת המופלאים"

"סרט הילדות שלי הוא 'שבעת המופלאים' בבימויו של ג'ון סטרג'ס. כמה שנים מאוחר יותר גיליתי שהסרט האמריקאי מושתת על סרטו היפני של אקירה קורסוואה, 'שבעת הסמוראים'. כך או כך, מצאתי את עצמי מזדהה כל חיי עם ערכי החברות, הכבוד, המקצוענות והנכונות להקרבה אישית למען ערך שאתה מאמין בו של האקדוחנים/הסמוראים"

*סרטו של אבי נשר "פעם הייתי" מוצג בימים אלו ברחבי הארץ

מארק איווניר תמיד יזכור את "אינדיאנה ג'ונס ושודדי התיבה האבודה"

"בשבילי סרט הילדות תמיד יהיה אינדיאנה ג?ונס הראשון - סרט ההרפתקאות האולטימטיבי. יש בו כל מה שצריך - מלכודות בג?ונגל, אוצרות קדומים, פרעונים, נחשים, מקדשים, נאצים. חוץ מאלו, הריסון פורד במיטבו ויש בסרט את אחד מקרבות הדו קרב המצחיקים ביותר בתולדות הז?אנר - אינדיאנה מול הטמבל עם החרב הגדולה!"

*מארק איווניר מככב ב"שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" המוצג בימים אלו ברחבי הארץ

דובר קוסאשווילי היה מתלבש ומחקה את "מצ'יסטה"

"יש לי שלושה זיכרונות ילדות שקשורים לסרטים. הראשון הוא הסרטים הערבים שהיו מוקרנים בימי שישי בערוץ הראשון. השני הוא הסרטים שהיו מוקרנים בכל יום רביעי בשעה 22:00 בערוץ 1, בעיקר סרטי פשע צרפתים שכיכבו בהם אלן דלון ואיב מונטאן. הזיכרון השלישי הוא מהתקופה שרק עליתי לארץ, היו מקרינים בעזרת מקרן סרטים על קירות בניינים ומשם אני זוכר בעיקר את הסרטים שהציגו את דמותו של מצ'יסטה. הייתי מכור למצ'יסטה, מתלבש כמוהו והולך עם חרבות. הייתי סוג של גלידאטור שמחפש קרבות".

*סרטו של דובר קוסאשווילי "התגנבות יחידים" ייצא לאקרנים ב-4 לנובמבר

אלי פיניש נפל מ"בחזרה לעתיד"

"הסרט 'בחזרה לעתיד' הפיל אותי מהרגליים הקטנות, הייתי רק בן עשר. מרטי מקפליי (מייקל ג'יי פוקס) חוזר לעבר ואז גם לעתיד. 'מה? גם אני רוצה' צעקתי (ואני עדיין צועק) בלבי. לחזור לעבר ולראות את הוריי צעירים ותמימים, לנסוע לעתיד ולרכב על סקייטבורד מעופף (איך זה שעדיין אין כזה?), והכל במכונית המדהימה הזאת. אני מאחל לילדים של היום כזה סרט"

*אלי פיניש מככב בסרט "זוהי סדום" שמציג בימים אלו ברחבי הארץ.

פסטיבל סרטי הילדים והנוער ה-6 יתקיים בסינמטק תל אביב בין ה 27-30 באוקטובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully