וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מבינה למה שילדים לא יצפו ב'רוקדים עם כוכבים'"

3.11.2010 / 1:27

התקשורת הבינלאומית עטה על גילי שם טוב, שהיתה לראשונה שרוקדת עם אישה ב"רוקדים עם כוכבים". היא מצידה ענתה לטוענים שילדים לא צריכים לצפות בשתי נשים רוקדות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הפקת "רוקדים עם כוכבים" קיימה לפני התוכנית אמש (שני) מסיבת עיתונאים לתקשורת הבינלאומית, שמגלה עניין רב בציוות של גילי שם טוב עם הרקדנית דורית מילמן.

"החלטתי לרקוד עם אישה בגלל שאני חיה עם חברתי ואנחנו מגדלות את הבן שלי, בן שנה, ביחד וזה הרגיש לי טבעי לרקוד עם אישה", סיפרה שם טוב. "זו דרך החיים שלי ואני רוצה להראות את זה על ידי ריקוד עם אישה. חשוב לי לומר שאין לי בעיה לרקוד עם גבר, אבל אני חושבת שעבורי יותר מעניין ומאתגר לרקוד עם אישה".

כשנשאלה שם טוב אילו תגובות היא מקבלת על החלטתה, שהפכה את "רוקדים עם כוכבים" לתוכנית היחידה מבין 36 המדינות שמשדרות את הפורמט האנגלי במקור המציגה זוג משתתפים מאותו המין, ענתה מגישת הספורט שלרוב התגובות הן חיוביות.

"שמעתי שיש כמה אנשים שחושבים שזו תוכנית לכל המשפחה ובגלל שילדים קטנים צופים, הם לא צריכים לראות זוג מאותו המין", אמרה שם טוב. "אני לא מבינה את זה. יש לי בן קטן וזו הדרך בה הוא חי, איתי ועם שותפתי לחיים ואני לא חושבת שזו בעיה".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully