וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא מייקל"

8.11.2010 / 11:34

מעריצי מייקל ג'קסון מכל העולם הגיבו בהלם וזעם לשיר החדש, "Breaking News", בטענה כי השיר מזויף. "זה אולי יעבוד על אנשים שלא מכירים את המוזיקה שלו", אומרת מעריצה מישראל

לא עברו מספר שעות מאז יצא רשמית "Breaking News", השיר החדש מתוך "Michael", האלבום המצופה של מייקל ג'קסון, ומחלוקת עזה פרצה בין המעריצים בנושא האותנטיות של השיר.

אמנם, כבר כששוחרר הטיזר של השיר נשמעו קולות, כולל ממשפחת ג'קסון עצמה, שטענו כי השיר אינו מקורי וכי מלך הפופ לעולם לא היה מסכים כי שיר ברמה הזו ייצא לאוויר. אחותו של ג'קסון, לה-טויה ואחייניו של ג'קסון, בניו של טיטו, אף קבעו בפירוש כי מדובר בזיוף.

עתה, עם צאתו של השיר, המחאה נגדו הפכה לעניין עולמי של המעריצים האדוקים, שטוענים בפירוש: זהו לא מייקל בשיר. גם בפורום המעריצים הישראלי של ג'קסון, התפתח דיון ארוך בנושא, חלקו עם תגובות כואבות במיוחד. "קמתי מוקדם בהתרגשות רבה וחיכיתי לשמוע את הקול שאני מתגעגעת אליו כל כך", מספרת אביגיל אייזנבך. "אבל לזה לא ציפיתי. אני מעריצה של מייקל ג'קסון כבר 18 שנה ולכן אני אומרת את זה בביטחון רב. זה לא הוא בשיר הזה".

"הוא נשמע כמו חיקוי שאולי יעבוד על אנשים שלא עקבו אחרי המוזיקה של ג'קסון ולכן יתקשו להבחין", מוסיפה אייזנבך. "במקרה הטוב יש בשיר הזה 10% של מייקל ג'קסון והשאר - מי יודע. גם סגנון הכתיבה הוא לא הסגנון של ג'קסון ואני בספק רב אם הוא כתב את השיר. השיר כתוב בגוף שלישי וג'קסון לא היה כותב כך על עצמו. השיר עצמו לא רע וקליט למדי אבל אם הייתי רוצה לשמוע שיר של חקיין הייתי קונה אלבום של חקיין. אני מקווה שזה סוג של בדיחה – למרות שאני ממש לא משועשעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully