וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ג'סטין ביבר יופיע בישראל

עינב שיף

19.12.2010 / 19:30

כוכב הפופ בן ה-16 בלבד יופיע לראשונה בישראל בפארק הירקון בתל אביב ב-14 באפריל. מחירי הכרטיסים טרם פורסמו

אימג'בנק GettyImages

(צילום: רויטרס, רשת ABC, עריכת וידאו: בת גולן, קריינות: עינב שיף, קליפ - באדיבות חברת הליקון)

הביברמאניה מגיעה לישראל: מפיק ההופעות מרסל אברהם (מטאליקה, לאונרד כהן, אלטון ג'ון, רוד סטיוארט) חתם היום (ראשון) סופית על הסכם להבאתו של ג'סטין ביבר, מכוכבי הפופ הגדולים בעולם, להופעה אחת בישראל שתיערך ב-14 באפריל בפארק הירקון בתל אביב. "אני שמח שנפלה בידי הזכות לשמח את הקהל בישראל ולהביא את אחת ההופעות המדוברות ביותר בעולם עם האמן שהוכרז כאמן השנה", מסר אברהם. "אני מקווה שהופעת ג'סטין ביבר בפארק הירקון בתל אביב ב-14 באפריל תהיה תחילתה של חגיגת הקיץ השנה בישראל".

מהפקת המופע בישראל נמסר כי מחירי הכרטיסים יפורסמו בהמשך. לעת עתה לא ניתן לרכוש להופעה כרטיסים. המפיק בפועל של המופע, גדי אורון, ונציגו של אברהם בישראל, עו"ד חגי שטורוויס, ייצאו לארצות הברית לתיאום נושאי הפקת ההופעה בישראל.

ביבר הוא יליד קנדה, אשר התפרסם בזכות קטעי וידאו שהעלתה אמו לרשת. איש השיווק סקוטר בראון גילה את הקטעים והחל לשווק גם את ביבר. הראשון שהתעניין היה זמר האר אנ' בי אשר שהפך למנטור של הנער הצעיר, שהוחתם בחברת יוניברסל.

ויש גם פרסים

בנובמבר 2009 הוציא ביבר את אי.פי הבכורה שלו, "My World", שכלל את הסינגל הראשון והמצליח "One Time". האלבום עורר היסטריה בקנדה ובארצות הברית והפך את ביבר לכוכב הפופ הצעיר בעולם. חצי שנה לאחר מכן הוציא ביבר את "My World 2.0" שכלל את להיט הענק "Baby" שהפך לאחד מקטעי היוטיוב הנצפים בכל הזמנים.

ככלל, ביבר חצה את קו מיליארד הצפיות בקטעי הווידאו הרשמיים שלו ביוטיוב, היחיד לעשות זאת לצד ליידי גאגא. לצד ההצלחה המסחרית, גם תעשיית המוזיקה החלה להכיר בו, והוא זכה כבר בארבעה פרסי מוזיקה אמריקאית ובשני פרסי MTV אירופה. ביבר מועמד גם לשני פרסי גראמי בטקס שייערך בינואר הקרוב.

בנוסף לקריירה המוזיקלית, ביבר יזכה לסרט קולנוע אודותיו שיוקרן בפורמט תלת מימד. הסרט, "Never Say Never", עתיד לצאת בארה"ב בחודש פברואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully