וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בילבי" תזכה לגרסת אינדי אמריקאית

שני גורקביץ'

11.1.2011 / 11:17

הספר הראשון בסדרת הילדים המצליחה הוא הפרויקט החדש עליו עובדת דברה גרניק, במאית הסרט "קר עד העצם" המדובר

הבמאית האמריקאית דברה גרניק הודיעה כי היא עובדת על גרסה קולנועית לספר הילדים המצליח "בילבי בת-גרב", פרי עטה של הסופרת השבדית אסטריד לינדגרן.

סרטה הראשון של גרניק "עד העצם" ("Down to the Bone") זיכה אותה בפרס הבימוי בפסטיבל סאנדנס ב-2004 וכן בפרס מיוחד מטעם חבר השופטים. גם השנה גרפה גרניק את המקום הראשון לסרטי דרמה בפסטיבל, עם סרטה האחרון "קר עד העצם" ("Winter's Bone"), שצפוי להגיע לאקרנים בישראל בסוף החודש.

לינדגרן תיעדה את מעלליה של בילבי (במקור Pippi וברור מדוע השם תורגם אחרת לעברית), בת לאב חובל, יתומה מאם המתגוררת לבדה בוילה, בסדרת ספרים מצליחה במיוחד, שפורסמה בין השנים 1945-1948ותורגמה לשפות רבות. בילבי בת התשע הצבעונית והמבולגנת התברכה בכוח פיזי יוצא מן הכלל, יכולת בישול ועצמאות מפתיעה, חווה הרפתקאות רבות יחד עם שני חבריה הטובים - קוף ששמו מר נילסן וסוס.

בעבר כבר צולמו מספר סרטים על פי סיפורה של בת-גרב, הראשון מהם כבר בשנת 1949 בשבדיה. שנתיים אחר כך, שיחקה שירלי טמפל את בילבי בסדרת טלוויזיה אמריקאית. כעת נותר לראות האם יצליח ניסיונה של גרניק, הנחשבת לבמאית אינדי, לעשות עיבוד נוסף לסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully