וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך היתה הבכורה של לופז וטיילר ב"אמריקן איידול"?

עינב שיף

20.1.2011 / 6:44

שני השופטים החדשים בתוכנית הנצפית בארה"ב זכו למחמאות לרוב על הופעתם בפתיחת העונה העשירית שלה. השאלה אם זה מה שיציל אותה

ערב פתיחת העונה העשירית של "אמריקן איידול", המוסד הטלוויזיוני המפואר הזה נראה על סף קריסה: הרייטינג בעונה האחרונה הגיע לשפל, פאנל השופטים זועזע וגם חוקי התוכנית עברו שינויים לא קטנים, הכל במטרה להשיב את עטרת המלוכה של התוכנית ליושנה. הלילה (רביעי, שעון ארה"ב), שבה התוכנית למסך (התוכנית הראשונה בת השעתיים התמקדה בניו ג'רזי) עם פאנל השופטים המחודש, שכולל את הזמרת ג'ניפר לופז, סולן אירוסמית' - סטיבן טיילר ואת רנדי ג'קסון הוותיק ולפי התגובות הראשונות בארה"ב, נראה שלפחות בחלק הזה, מפיקי "איידול" פגעו בול.

"טיילר הוא שופט-כוכב", כתבה סטפני קריקוריאן בוול סטריט ג'ורנל. "הסרקזם וההומור שלו הן תוספת נפלאה לתוכנית". "טיילר, שנראה נפלא לבן 1,000 שנים, הביא את הטוויסט שלו לתוכנית וזה מצוין", נכתב בבוסטון גלוב. אתר ערוץ !E אף החמיא לשפה המשעשעת של טיילר, שאמר למתמודדת אחת "אני חושב שיש לך את המה שזה לא יהיה". הניוזדיי החמיא דווקא להבעות הפנים של טיילר: "אם אתם רוצים לדעת איך שרתם, פשוט תסתכלו על הפרצוף שלו. זה ספר פתוח", נכתב שם. גם הדדליין הוליווד, הנחשב למחמיר יחסית, החמיא לטיילר על הופעתו וכינה את משדר הבכורה "120 דקות של הרגשה טובה".

לעומת טיילר הציני, ג'ניפר לופז נתפסת אחרי הפרימיירה כזו שלא מסוגלת לומר "לא" למתמודדים וגם כשזה כן קרה, הדבר הביא אותה כמעט לידי בכי. "היא תחליף אימהי לפאולה עבדול, עם הרבה חיבוקים ודמעות", כתב הניוזדיי, שגם החמיא ללופז על הביקורת הבונה שהצליחה לספק לכל מתמודד ומתמודדת.

ככלל, רוב הביקורות החמיאו למפיקי התוכנית על המעבר לפורמט של טריו שופטים במקום ארבעה, תוך ציון שהדינמיקה ביניהם נראית טובה כבר מהרגע הראשון ואתר MSNBC כינה את הפרימיירה "התחלה כיפית לעונה". עם זאת, אתר מגזין "פיפל" ציין כי חסרונו של קול מנותק ומבודד כמו זה של סיימון קאוול, שיסגור עניין כשצריך, חסר. לעומת זאת, אחרי שנים של חבטות מצד התקשורת, רנדי ג'קסון זכה למחמאות על היותו "שוטר התנועה" (כפי שכינתה אותו הביקורת ב-!E) של לופז וטיילר ותפקידו השנה עשוי לגדול, אם ימשיך כך.

והיו גם ביקורות בינוניות: הבולטימור סאן והשיקגו טריביון למשל, טענו כי השינויים שנעשו בתוכנית אינם משמעותיים: ממילא בפרקים האלו השופטים לא באים יותר מדי לידי ביטוי וההתמקדות היא בסיפורים קורעי הלב של התוכנית. כך למשל, חזו הצופים במתמודד שמשפחתו איבדה את ביתה במהלך המיתון האחרון ובנערה שקיבלה את ה"כן" לצד אביה שהחלים באחרונה ממחלת הסרטן.

עתה, רגע לפני צאת התוכנית השנייה לדרך, ימתינו כולם לנתוני הרייטינג שיגיעו לקראת הערב. ב-FOX, הרשת המשדרת את התוכנית, מצפים לנתונים טובים בהרבה מהממוצע, לאור הדחיפה המסיבית והכיסוי הרב לו זכתה התוכנית בגלל המהפך הדרמטי בתוכה. תוצאה פחות ממצוינת עלולה להכניס את המערכת ללחץ ולהביא לכך שעד שנבחרת המתמודדים של העונה תתעצב, הגעגועים לסיימון קאוול יהיו חזקים מהמצופה. הצופים הישראלים, בכל אופן, יוכלו להצטרף לחגיגה כבר הערב עם שידור הפרק הראשון ב-yes, בערוץ yes Drama HD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully