וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הוליווד בחרו ב"נאום המלך"

שני גורקביץ'

31.1.2011 / 6:07

הסרט הבריטי צפוי לכבוש את האוסקר אחרי שזכה בפרס האנסמבל הטוב ביותר בטקס פרסי ה-SAG. "אימפריית הפשע" שלטה בקטגוריות הטלוויזיה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידיאו: יאיר דניאל)

נראה שהלילה (ראשון, שעון לוס אנג'לס) "נאום המלך" הגיע קרוב למדי לסגירת נושא האוסקר. סרטו של טום הופר זכה בפרס אנסמבל השחקנים הטוב ביותר, הפרס החשוב מטעם גילדת שחקני המסך (SAG) בטקס הפרסים ה-17 שערכה הגילדה בלוס אנג'לס. הפרס לשחקן הטוב ביותר הוענק כצפוי לכוכב הסרט, קולין פירת'.

עתה, משזכה גם בפרסי גילדות הבמאים והמפיקים, נראה ש"נאום המלך" קרוב לשחזר את הסוויפ של "נער החידות ממומבאי" מלפני שנתיים, עם פרסים צפויים בקטגורית הסרט, הבמאי, השחקן הראשי, התסריט המקורי עוד. כל זאת על חשבון "הרשת החברתית" שכרגע סיכוייו בטקס, מלבד בקטגורית התסריט המעובד, נראים קלושים. עם זאת, מי שעוד אולי יוכל להפתיע הוא "אומץ אמיתי", שחברי האקדמיה טרם ראו בזמן הצבעות האיגודים השונים ועוד יוכלו להספיק לראות עד הדדליין למסירת מעטפות ההצבעה לפרס האוסקר.

פרס השחקנית הטובה ביותר הוענק לנטלי פורטמן עבור תפקידה בסרט "ברבור שחור" של דארן ארונופסקי. זהו הפרס הראשון שמעניקה הגילדה לשחקנית ההריונית. "אני רוצה להודות להורי על שלימדו אותי לעבוד הכי קשה שאני יכולה ולעולם לא להיות אסהול – זה אף פעם לא מסתדר", אמרה פורטמן בחיוך.

בדומה להתרחשויות בטקס פרסי גלובוס הזהב האחרון, גם הערב הוענקו הפרסים לשחקני המשנה לשני נציגי "פייטר" מליסה ליאו וכריסטיאן בייל. עם זאת, ליאו תצטרך להיזהר מהיילי סטיינפילד ("אומץ אמיתי"), שבאחרונה סיכוייה לזכות באוסקר חזקים יותר בעקבות ההצלחה המסחרית הגדולה של סרטם של האחים כהן.

טלוויזיה: "אימפריית הפשע" מנצחת בגדול

בקטגוריות הטלוויזיה נראה ש"מד מן" יכולה להשלים עם סופה של תקופה: גם הפעם "אימפריית הפשע" של HBO זכתה בפרס החשוב של הטקס, הפעם היה זה אנסמבל השחקנים הטוב ביותר בדרמה, עם דובדבן בדמות זכייה אישית של סטיב בושמי, כוכב הסדרה, בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר בדרמה. בפרס השחקנית הטובה ביותר זכתה ג'וליאנה מרגוליס על "האישה הטובה" בפעם השנייה ברציפות.

בתחום הקומדיה "משפחה מודרנית" ביססה את עצמה כקומדיה המובילה בארה"ב, על חשבון "רוק 30", עם זכייה בפרס אנסמבל השחקנים הטוב ביותר. אלק בולדווין, כוכב "רוק 30", התנחם בזכייה חמישית ברציפות בפרס השחקן הקומי הטוב ביותר. הפסלון לשחקנית הקומית הטובה ביותר הוענק לבטי ווייט שמככבת ב"חם בקליבלנד".

השחקנית קלייר דיינס (שמגיעה בקרוב לישראל) זכתה בפרס לשחקנית הטובה ביותר בסרט טלוויזיה, עבור תפקידה ב"טמפל גרנדין" של HBO. דיינס זכתה השנה בפרס בקטגוריות המקבילות בטקס האמי ובטקס פרסי גלובוס הזהב. את הפרס לשחקן הטוב ביותר בסרט טלוויזיה קיבל אל פאצ'ינו על "אתם לא מכירים את ג'ק".

פרס מיוחד על מפעל חיים הוענק לשחקן ארנסט בורגנין (94) על ידי מורגן פרימן שכיכב לצידו ב"Red". בורגנין השתתף ביותר מ-200 סרטים וסדרות, בהם "12 הנועזים", "הבריחה מניו יורק" ואפילו "E.R." ו"בובספוג מכנס מרובע".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הזוכים בקטגוריות הקולנוע:

*אנסמבל השחקנים הטוב ביותר בסרט: "נאום המלך".

*השחקן הטוב ביותר: קולין פירת' ("נאום המלך").

*שחקנית הטובה ביותר: נטלי פורטמן ("ברבור שחור").

*שחקן המשנה הטוב ביותר: כריסטיאן בייל ("פייטר").

*שחקנית המשנה הטובה ביותר: מליסה ליאו ("פייטר").

*פרס על מפעל חיים: ארנסט בורגנין.

הזוכים בקטגוריות הטלוויזיה:

*אנסמבל השחקנים הטוב ביותר בסדרת דרמה: "אמפריית הפשע".

*השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה: סטיב בושמי ("אמפריית הפשע").

*השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה: ג'וליאנה מרגוליס ("האישה הטובה").

*אנסמבל השחקנים הטוב ביותר בקומדיה: "משפחה מודרנית".

*השחקנית הטובה ביותר בקומדיה: בטי ווייט ("חם בקליבלנד").

*השחקן הטוב ביותר בקומדיה: אלק בולדווין ("רוק 30").

*השחקן הטוב ביותר בסרט טלוויזיה: אל פאצ'ינו ("אתם לא מכירים את ג'ק").

השחקנית הטובה ביותר בסרט טלוויזיה: קלייר דיינס ("טמפל גרנדין").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully