וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: גיא זו-ארץ - "שומעים את צעדיך"

9.2.2011 / 8:08

האזינו לשיר של זו-ארץ לזכרו של סרן ניר לקריף, שנפל באסון התרסקות מסוק צה"ל ברומניה והותיר אחריו אישה בהריון. זו-ארץ: "נשאבתי לסיפור שלו|

יח"צ - חד פעמי

ביולי 2010 הזדעזעה המדינה מאסון התרסקות מסוק צה"ל ברומניה, במהלך אימון משותף לצבאות שתי המדינות. אחד ההרוגים בהתרסקות היה סרן ניר לקריף, בן 26 בלבד במותו. אחריו נשארה אשתו מגי, בחודש הרביעי בהריונה. "חברה טובה, עדן הראל, חיברה ביני לבין יובל, אבא של ניר", מספר זו-ארץ. "הוא דיבר איתי על הצורך החזק שלו להנציח את זכרו של ניר ושאל אם אוכל להלחין לו שיר. מיד התחברתי ליובל ונשאבתי לסיפור של ניר. מי הוא היה, מה הוא אהב. אפשר לומר שלפני שניגשתי לשיר הכרתי את ניר".

התרסקות המסוק ברומניה סגן ניר לקריף. דובר צה"ל
"נשאבתי לסיפור שלו". ניר לקריף/דובר צה"ל

מכאן, זו-ארץ התחבר למילים שכתבה ענת לקריף, דודתו של ניר. זו-ארץ ואחיו רועי הלחינו את השיר ורועי הפיק אותו מוזיקלית. "ביום שאני ואחי רועי סיימנו את השיר, התקשרתי לספר ליובל, שאמר לי שברגע זה נולדה נכדתו, הבת של ניר ז"ל", ממשיך זו-ארץ. "היתה התרגשות גדולה כשיובל הגיע עם אשתו ואחות של ניר לשמוע את השיר בפעם הראשונה. התגובה הראשונה של יובל הייתה שהוא בטוח שזה בדיוק השיר שניר היה רוצה לשמוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גיא זו-ארץ. אבי הראל,
"זה שיר שהיה רוצה לשמוע. זו-ארץ/אבי הראל

|לשמחתי, הגורל כנראה (או ניר מלמעלה), כיוונו אותי להכיר את גיא זוארץ ומיד הוא נרתם למשימה", אומר יובל לקריף. "שלחתי לגיא מספר שירים שבחרתי ודרך הסיפורים שלי, מצגות ותמונות של ניר, גיא למד להכיר את ניר כאילו היה בן משפחה. העוצמה של השיר, החיבור למילים והאופן שגיא שר את השיר המיסו את ליבנו. לא הפסקנו לבכות ובעצם כל פעם שאנחנו שומעים את השיר ההתרגשות מציפה אותנו מחדש".

בהמשך לשיר, בקרוב יוציא זו-ארץ את אלבום הסולו הראשון שלו. במקביל, ב-14 בפברואר הוא ישוב להנחות את "הישרדות" בעונתה החדשה בערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully