וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רדיוהד יוציאו אלבום נוסף בקרוב?

עינב שיף

22.2.2011 / 15:42

מעריצי הלהקה אספו שלל הוכחות כדי לגבש תיאוריה, הגורסת כי טום יורק ושות' יוציאו המשך ל-"The King of Limbs"

עוד בטרם הסתיים הוויכוח בין מעריצי רדיוהד על איכותו של "The King of Limbs", הקליפ שהוציאה הלהקה ביום שישי האחרון, גל שמועות נוסף ברשת טוען כי הסיפור רק מתחיל: שלל אתרי מעריצים של הלהקה העלו תיאוריות כאילו הלהקה עומדת לשחרר אלבום נוסף בקרוב.

כיצד המעריצים למדים זאת? האות הראשון, על פי הדיווחים, הוא השיר האחרון באלבום, "Seperator", עליו נטען שהוא נועד להפריד, כפירושו, בין האלבום שיצא לזה שייצא. שנית, מעריצים מראים כי מספר ההזמנה לעותק הפיזי של "The King of Limbs" מסומן TKOL1, כאילו ישנו גם TKOL 2. הצליל של האלבום גם הזמין תיאוריות כאילו מדובר בשחזור של הקלטת "Kid A" ו-"Amnesiac", ששניהם הוקלטו באותם הסשנים אך שוחררו בזמנים שונים.

ספק אם משהו מהתאוריות האלו הוא בעל אחיזה במציאות, אבל מדובר כנראה בעוד דוגמה לכוחה העצום של הלהקה הזו, בעידן שבו קשה לזכור את שם הלהקה שעד לפני שנייה נחשבה לדבר הגדול הבא: הנה, להקה מוציאה אלבום והמעריצים מסרבים להפסיק ולעסוק במה שהוא אומר ובמקביל, מפתחים מש-אפים די מרתקים שמלבישים להיטי פופ כמו "Single Ladies" ואפילו "מקרנה" על הריקוד הסוער של טום יורק בקליפ ל-"Lotus Flower" מתוך האלבום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully