וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין לא עוצר: "זה מצב מלחמה, אקבל את כל הכסף שלי"

עינב שיף

26.2.2011 / 6:27

השחקן המשיך להוציא פנינים בראיון רדיו נוסף בו תקף את יוצרי הסדרה ומפיקיה: "הם התעסקו עם הבחור הלא נכון, אני אנצח"

סאגת צ'רלי שין ממשיכה להסעיר את תעשיית הבידור האמריקאית והכוכב, הנחשב לבעל השכר הגבוה ביותר בטלוויזיה, המשיך לתקוף את כל העולם ממקום חופשתו באיי הבהמאס. לאחר שראיון רדיו אחד הספיק לרשת CBS ולאולפני וורנר בראדרס לבטל את המשך העונה של "שני גברים וחצי", ערך שין ראיון נוסף ובו תקף בחריפות את האנשים שמאחורי הקומדיה המצליחה.

"הפסד הוא לא אופציה כאן", אמר שין, שהודיע כי ייאבק על קבלת שכר עבור הפרקים שלא צולמו, "הם התעסקו עם הבחור הלא נכון, הם לחלוטין מפרים את החוזה. אני רק הבעתי דעה והתיקון הראשון לחוקה עומד מאחוריי". עוד הוסיף שין ואמר כי המפיקים התעסקו יתר על המידה בחייו האישיים: "הסט של הסדרה היה סביבה רעילה במשך שמונה שנים. הרגשתי כמו קרוב משפחה לא רצוי, שמביאים לו קפה קר בתשע בערב, בכל ערב", אמר שין. "נמאס לי מזה, אנשים צריכים לדעת את האמת".

שין המשיך לתקוף את יוצר הסדרה, צ'אק לורי וגם את מנכ"ל CBS, לזלי מונוויל: "שניהם נאצים של אלכוהוליסטים אנונימיים", אמר שין. "מונוויל הגיע לבית שלי וביקש ממני, כגבר לגבר, לטפל בעצמי. אני הסכמתי וביקשתי בתמורה כמה דברים. עמדתי במילה שלי והוא לא. אנחנו גמרנו".

לדברי שין, הוא יסכים לשוב לעונה נוספת של הסדרה, אבל לא תחת "שני הטמבלים", כפי שכינה את מונוויל ולורי. "זה בלתי אפשרי", אמר שין. "נראה לך שאני אחזור לבור המזוהם הזה עם שני הטמבלים האלו בנקודה הזו? זה יילך רע מאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully