וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: איזבל הופר ומישל וולבק יגיעו לישראל

עינב שיף

28.2.2011 / 19:25

לוואלה! תרבות נודע כי השניים, לצד הבמאי המפורסם מתייה אמלריק, יגיעו כאורחי פסטיבל קולנוע צרפתי שייערך באפריל

ונסה פאראדי אאוט, העילית של הקולנוע והספרות הצרפתית אין: לוואלה! תרבות נודע כי השחקנית איזבל הופר, הסופר מישל וולבק והבמאי מתייה אמלריק יגיעו לישראל במסגרת פסטיבל הקולנוע הצרפתי המסורתי, שייערך בסינמטק תל אביב בין התאריכים 2-9 באפריל. על פי גורם המקורב להפקה, הגעתם של השלושה נמצאת בשלבים אחרונים של משא ומתן. במשרד יחסי הציבור של שאולי בסקינד, המנהל את יח"צ הפסטיבל, סירבו להגיב.

הופר היא אחת השחקניות המפורסמות והמוערכות בעולם. מאחורי למעלה מ-90 הפקות טלוויזיה וקולנוע שונות וכן פרסים על עבודתה בפסטיבל קאן ובמסגרת פרס הסזאר, האוסקר הצרפתי. בין הסרטים המפורסמים בהם שיחקה נמצאים "המורה לפסנתר", "כל אחד לעצמו", "מדאם בובארי" ועוד. וולבק נחשב לאחד המוחות המבריקים של עולם הספרות בצרפת ומחוצה לה, בזכות הרומינם "אפשרות של אי", "הרחבת תחום המאבק" , "החלקיקים אלמנטריים" ועוד. בעבר זכה בפרס גונקור היוקרתי.

גם אמלריק הוא אורח למעלה ממכובד. הבמאי בן ה-45 זכה בפרס הסזאר לבמאי המבטיח ביותר בתחילת הקריירה ומאז זכה פעמיים בפרסים יוקרתיים בפסטיבל קאן - האחד על משחק בסרט "מלכה אחת וכמה מלכים" והשני על בימוי הסרט "סיבוב הופעות". אמלריק הופיע גם כשחקן ב"קוואנטום של נחמה" מסדרת ג'יימס בונד, "מינכן", "פרפר", "מארי אנטואנט" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully