וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זובין מהטה מקבל כוכב בהוליווד

2.3.2011 / 9:52

המנצח המפורסם, מנהלה המוזיקלי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, זכה להנציח את שמו בשדרה לאחר 50 שנות קריירה. אורח הכבוד בטקס, קירק דאגלס: "זובין הוא מנטש אמיתי"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

המנצח זובין מהטה, מהדמויות הבולטות בעולם המוזיקה הקלאסית ומנצח בעל קשרים הדוקים עם ישראל, זכה אמש (שלישי, שעון ארה"ב) לקבל כוכב בסדרת הכוכבים המפורסמת שבהוליווד. מהטה זכה לכוכב מספר 2,434, שהוענק לו לקראת ציון 50 שנים לפעם הראשונה בה ניצח על התזמורת הפילהרמונית הישראלית.

זובין מהטה. Frederick M. Brown, GettyImages
מזל טוב. זובין מהטה עם הכוכב/GettyImages, Frederick M. Brown

"אני חייב להיות אסיר תודה לעיר הזו, לארץ הזו, שקיבלה אותי כל כך יפה ב-40 השנים האחרונות", אמר מהטה הנרגש, שהודה גם למוזיקאים עליהם גדל ושלהם ניסה להשיב עזרה בחזרה כשהיו צריכים. בטקס הופיעו לכבודו מוזיקאים מהתזמורות של ישראל, לוס אנג'לס ו-וינה, אותן ניהל במהלך הקריירה שלו. "זה היה נהדר לשמוע את שלוש התזמורות האהובות עליי מנגנות ביחד", אמר מהטה.

אורח הכבוד בטקס היה קירק דאגלס, שהעניק נאום קצת פחות מרשים מזה שנתן בטקס האוסקר האחרון, אך לא פחות מרגש: "מה העולם היה ללא מוזיקה?", שאל דאגלס. "זובין בידר מיליוני אנשים מסביב לעולם". "זובין הוא מענטש אמיתי", הוסיף דאגלס, שזכר למהטה טובה על שביקר אותו לאחר שהראשון סבל משבץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully