וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל דרשה מהאו"ם לבטל הקרנת סרט פרו-פלסטיני

14.3.2011 / 17:07

שגרירות ישראל באספה הכללית דרשה לבטל את הקרנת הסרט "מיראל" של ג'וליאן שנאבל, כיוון שלטענתה הוא אינו מאוזן בנקודת מבטו על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. באו"ם לא מתרגשים

שגרירות ישראל באו"ם דורשת לבטל את הקרנת הסרט "מיראל" בחסות האו"ם, המתוכננת ליום שני הקרוב. על פי הדיווח של ה-BBC, שגרירות ישראל באו"ם כינתה את ההקרנה "החלטה פוליטית" המראה "חוסר איזון". הסרט, בבימויו של היהודי-אמריקאי ג'וליאן שנאבל, עוסק בסכסוך הישראלי-פלסטיני על רקע ירושלים שלפני קום המדינה, מנקודת מבטה של ילדה פלסטינית.

"אנחנו לא מודעים לסרטים אחרים עם תוכן פוליטי פולמוסי שקיבלו תמיכה כזו מנשיא האספה הכללית", כך הסביר סגן שגריר ישראל באו"ם, חיים וקסמן את הדרישה. מנגד, דובר האו"ם הכחיש קשר פוליטי להחלטה להקרין את הסרט וטען כי אולם המליאה, בו הוא יוקרן, "הוא רק אתר הקרנה". "מספר סרטים כבר הוקרנו באו"ם", סיכם הדובר.

"מיראל" הוצג לראשונה בפסטיבל ונציה האחרון, שם זכה בפרס על תרומתו למען ההומניזם באמצעות הקולנוע. בסרט משחקים היאם עבאס ופרידה פינטו וחלקו צולם בישראל, כשאחד ממפיקיו הוא ערן ריקליס, במאי "עץ הלימון", "גמר גביע" וכמובן "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש", שהתמודד על הזכות להיכנס לאוסקר כנציג ישראל, לאחר שזכה בפרס אופיר לסרט הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully