וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון נגד שרת התרבות

עינב שיף

28.3.2011 / 14:12

אחרי שחשף את דעתו על הטקסטים במוזיקה המזרחית, בניון עבר לשרה לימור לבנת, אליה שלח שיר בשם "הכל חרטא". השרה לבנת: "מקבלת את השיר בחיוך"

בניון פרסם בסוף השבוע שעבר בפייסבוק שלו את השיר "הכל חרטא", שלדבריו עוסק ברצינות היתר של אנשים ביחס לתרבות, בין השאר של בניון לטקסטים שלו. אלא שבנוסף לשיר, החליט בניון לשלוח את השיר לשרה, כמחאה על הבטחותיה בנושא דאגה ליוצרים. נציגיו של בניון כי אכן נשלח נכתב לשרת התרבות.

במכתב נאמר: "מה שלומך? החלטתי להעביר אלייך שיר שכתבתי רק בכדי להזכיר לך את ההבטחות ואת המציאות אחרי. באהבה, עמיר בניון". בניון עצמו סירב להתראיין בנושא.

השרה לבנת: "מתייחסת לשיר בחיוך"

בלשכת השרה לבנת בחרו להגיב ברוח טובה לדברים: "השרה לבנת מעולם לא הבטיחה לעסוק בנושא אקו"ם וזכויות היוצרים, וממילא הדברים אינם בסמכותה. השרה מבינה כי עמיר בניון זקוק ליחסי ציבור לשירו החדש וכיוון שהיא מעריכה מאד את עבודתו, היא אף מוכנה לסייע לו בכך. השיר נכתב באווירה פורימית והשרה מתייחסת אליו בחיוך ומצטרפת להמלצתו של בניון עצמו שלא לקחת את מילותיו יותר מדי ברצינות. בכל מקרה, השרה לבנת מוכנה לסייע בכל נושא הקשור לקידום התרבות והמוזיקה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully