וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "מד מן": "אני נלחם בשביל הצוות והתוכנית"

שני גורקביץ'

30.3.2011 / 19:31

בהודעה שהוציא לאתר מעריצים, אישר מת'יו ווינר כי הוא נדרש לפטר שחקנים מצוות התוכנית וכי לא דרש סכומי עתק לעצמו

יוצר הסדרה "מד מן" מתיו ווינר החליט הערב (רביעי) לעשות קצת סדר בחרושת השמועות שפרצה בשבוע האחרון לגבי עתיד הסדרה וצוות השחקנים שלה, באמצעות הצהרה שהוציא לאחד מאתרי המעריצים של הסדרה, שעונתה החמישית נדחתה ל-2012.

"היו הרבה השערות ומידע מוטעה בעיתונות לגבי מה שקורה", כתב ווינר. "אני רוצה שהמעריצים ידעו ישירות ממני שלי אין יד בעיכוב ושלא מדובר בכסף. אני נלחם בשביל הצוות ובשביל התוכנית. ואני מעריך את האדיבות והדאגה של המעריצים".

לדבריו, הוא לא ממש ניהל שיחות בנושא עם אנשי רשת AMC, המשרדת את הסדרה, עד לפני כשלושה שבועות. ווינר גם אישר את הדיווחים לפיהם התבקש לקצץ שני שחקנים מצוות התוכנית במהלך שלוש השנים הקרובות. "למרות שאנשים עזבו את התוכנית, זה אף פעם לא היה בגלל כסף", הוא אמר. "הבאתי את התוכנית עם תקציב מספיק. הייתי מפיק טוב".

"לא ידעתי שאנשים אובססיביים לגבי 'מד מן'"

"הצעתי להרוויח פחות, כדי להציל את הצוות, ולהותיר את התוכנית בזמן השידור המיועד שלה", הוסיף היוצר. ככל שנלחמתי חזק יותר עבור התוכנית, כך הם הציעו לי יותר כסף".

וכשנשאל מה יכולים המעריצים לעשות כדי לסייע, אמר ווינר: "כולם יכולים להמתין, ונראה אם יש בכך צורך, אבל כמובן שאני רוצה שהם יביעו את רגשותיהם. אני אפילו לא יכול להגיד לכם כמה משמעותית היתה הידיעה שלאנשים אינטליגנטים אכפת מהתוכנית, שהם חושבים עליה ושהם אובססיביים לגביה - זו הייתה הפתעה מוחלטת עבורי. זה עבר את כל מה שאי פעם יכולתי לצפות לו".

כאמור, כולם מצפים עתה לאיזשהו הסכם רשמי בין ווינר, אולפני ליונסגייט המפיקים את הסדרה ורשת AMC. ההודעה של AMC אודות דחיית הסדרה ל-2012 הצליחה גם להרגיע רבים, שחששו מביטול מוחלט שלה, על אף היותה סדרה מוערכת וזוכת פרסים. בכל מקרה, כולם יצטרכו לשאוף קצת עשן סיגריות, להירגע ולהחליט האם דון דרייפר ימשיך לשגע את העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully