וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון בעקבת חרטת גולדסטון: "בקשו סליחה מהחיילים"

עינב שיף

3.4.2011 / 12:27

המוזיקאי פנה בעמוד הפייסבוק שלו לעיתונאים ואמר "אני סולח לכם שמיררתם את חיי, אבל אני דורש מכל בעל נפש לבקש סליחה מהחיילים ומההורים השכולים"

"אני רוצה לומר לעיתונאים ולאנשי התקשורת: אני סולח לכם שמיררתם את חיי", כך אומר עמיר בניון בעמוד הפייסבוק שלו, שממשיך להוות זירה רוחשת למדי בכל הקשור למוזיקאי הפופולרי. "אבל אני דורש מכל בעל נפש לבקש סליחה – לא ממני אלא מחיילי צה"ל ומההורים השכולים".

בניון צירף לדבריו את השיר השנוי במחלוקת "אני אחיך", אותו שחרר בערב יום הזיכרון האחרון כשיר מחאה לאחר חשיפת פרשת ענת קם וכן המאבק של אגודת "אם תרצו" באגודת "הקרן החדשה", עליה נטען כי היא מסייעת להשחרת שם ישראל בעולם. כעת, בעקבות דבריו של השופט גולדסטון, שאמר כי הוא מתחרט על חריפותו של הדו"ח אודות עופרת יצוקה, שב בניון לשיר והוסיף את הדברים שלעיל.

דבריו של בניון לעיתונאים מצטרפים למכתב ששלח לשרת התרבות, לימור לבנת, בו קבל על שלא פעלה למען זכויות היוצרים כפי שלכאורה הבטיחה. למכתב צורף השיר "הכל חרטא". לפני כן, הוציא בניון שיר המלגלג על הטקסטים במוזיקה הים-תיכונית ובמיוחד על השימוש התכוף במשפט "אני אוהב אותך". כעת, נותר רק לנחש מה יהיה צעדו הבא של בניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully