וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבעי גועש: סיור בתערוכת "צבע טרי 4"

שני גורקביץ'

5.4.2011 / 13:55

איזו יצירה תתאים למידותיו של דביר בנדק? ומי עבדה עם חומרים רעילים בזמן רגיש? סיור הזוי בערב הפתיחה של "צבע טרי 4", יריד האמנות הגדול בישראל

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר. עריכה: רן צימט)

יריד האמנות העכשווית "צבע טרי 4" נפתח אתמול (שני) בערב במתחם הגן הבוטני של קרן ריאליטי בתל אביב. במסגרת היריד מציגים 48 אמנים מבטיחים בתחילת דרכם את עבודותיהם בחממת האמנים העצמאיים. אמש הוכרז כי הציירת נטליה זורבוב היא זוכת פרס "אוסף יגאל אהובי לאמן המבטיח" לשנת 2011. השנה הוכפל סכום הפרס והוא עומד על סך 40,000 אלף שקלים. בנוסף, תזכה זורבוב לתערוכת יחיד בפתיחת היריד הבא, בדומה לזו המציגה השנה ניבי אלרואי. במקביל, זכה אתמול האמן עידו אברמסון בפרס "בחירת הפטיש" של בית המכירות הפומביות סות'ביס.

במסגרת היריד השנה מוצגות גם 9 עבודות של אמני וידאו וכן יצירות מ-29 גלריות מכל רחבי הארץ. בנוסף ניכר השנה שיתוף הפעולה של אנשי היריד עם Google Art Project ו- YouTube Play, להם הוקדשו חללים בכל רחבי הגן.

שני פרויקטים המוצגים השנה ביריד מוקדשים לפרויקטים חברתיים. הראשון הוא "לצאת מהקופסא" במסגרתו נבחרו עשרה עיצובים לקופסאות פח, ויוצרו במהדורה מוגבלת שנמכרת ביריד. כל ההכנסות מהמכירה יועברו לפרויקט "מעצבים לעתיד" של עמותת "לצאת מהקופסא", שנועד להקנות לבני נוער בסיכון כלים מקצועיים, שיעניקו להם הזדמנות שווה להשתלב בשוק העבודה כמעצבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully