וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה שנייה ל"משחקי הכס"

19.4.2011 / 19:34

יומיים לאחר שידור פרק הבכורה של סדרת הפנטזיה המדוברת ולאור הרייטינג גבוה ושבחי המבקרים, הזמינה רשת HBO עונה נוספת

רשת HBO הודיעה היום (שלישי) שהיא מזמינה עונה שנייה של "משחקי הכס" לאחר שהפרק הראשון של הסדרה, ששודר ביום ראשון האחרון, זכה לאחוזי צפייה גבוהים וביקורות נלהבות. 2.2 מיליון צופים צפו בפרק הבכורה של העיבוד הטלוויזיוני לסדרת ספרי הפנטזיה של ג'ורג' ר. ר. מרטין, "שיר של אש ושל קרח", ושני מיליון נוספים צפו בשני השידורים החוזרים. את הסדרה מוביל השחקן שון בין והיא צולמה בצפון אירלנד ובמלטה.

"אנחנו מאוד מרוצים מהאופן שבו דיוויד בניוף וד.ב.וייס, מפיקי הסדרה והכותבים הראשיים שלה, הביאו את סדרת הספרים המדהימה הזו למסך", אמר מייקל לומברדגו, סמנכ"ל לוח השידורים של HBO. "זהו המשכו של שיתוף פעולה יצירתי מרגש".

"תחרות קשה לקולנוע"

כאמור, "משחקי הכס" זכתה לא רק לאהדת הצופים אלא גם לזו של המבקרים. "כמה דקות לתוך הסדרה, ברור שההייפ היה מוצדק" כתב המבקר של ההוליווד רפורטר והוסיף כי "ל'משחקי הכס' יש את כל האלמנטים שמושכים צופים לתוכניות כמו 'הסופרנוס' והעובדה שמדובר בסדרת פנטזיה לא צריכה להפריע לאף אחד".

המבקר של הלוס אנג'לס טיימס ציין ש"בכך שהם מקבעים את עיני הצופים לדמויות, הכותבים (וטים ואן פאטן, שביים את שני הפרקים הראשונים) לא רק מושכים אל תוך הסיפור את אלו מאיתנו שלא מכירים את הספרים אלא גם מונעים מאיתנו לשאול יותר מדי שאלות לגבי העלילה המורכבת". ואילו בווראייטי נכתב כי "מבחינת יומרה חזותית ואווירה, הסדרה מהווה תחרות קשה לקולנוע, ובו בזמן מנצלת את החלוקה לפרקים כדי לגולל את העלילות השונות בצורה ששום סרט לא יכול לעשות".

"משחקי הכס" תשודר ב-yes Action HD החל מיום חמישי הקרוב, 22:00, ואילו סדרת הספרים שעליה היא מבוססת, "שיר של אש ושל קרח", תורגמה לעברית בהוצאות אופוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully